וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מזהים את השודד שהיכה מוכרת בתחנת דלק?

24.11.2011 / 12:25

צעיר באימונית שחורה נכנס לתחנת דלק סמוך לרכבת ארלוזורוב בתל אביב, היכה זבנית שהייתה במשמרת במתחם ושדד את הקופה. השוד תועד במצלמות האבטחה. המשטרה מבקשת עזרה בחיפושים אחריו

(צילום ממצלמות האבטחה - משטרת ישראל, יוטיוב)

האם תוכלו לזהות את השודד? משטרת מחוז תל אביב מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר צעיר החשוד שביצע שוד אלים לפני כעשרה ימים בתחנת הדלק סונול בדרך בגין בעיר, סמוך לרכבת ארלוזורוב.

החשוד תועד במצלמות אבטחה כשפניו נראים בבירור. הוא תקף עובדת בתחנה, נטל לידיו סכום כסף – ונמלט.

השוד התרחש ב-15 בנובמבר. על פי החשד, המתין השודד עד שתחנת הדלק תתרוקן מלקוחות. סמוך לשעה 21:00, הוא נכנס לחנות שבמתחם בתחנה, לבוש אימונית בצבע שחור, כשהכובע לראשו. הוא ניגש למוכרת, ואיים עליה בעזרת מה שנראה כמפתח ברגים. המוכרת ניסתה להתנגד לשוד ונאבקה בחשוד. בשלב מסוים, הוא אף הכה אותה בעזרת מפתח הברגים.

השודד לקח מהקופה סכום כסף לא גבוה ונמלט. המוכרת שהותקפה מיהרה להזעיק את המשטרה. סיירים ממרחב ירקון שבאו למקום גבו ממנה עדות. היא לא נזקקה לטיפול רפואי, אך הייתה מבוהלת מאד. השוטרים פתחו בסריקות נרחבות באזור, אולם עד היום לא הצליחו לאתר את החשוד בביצוע השוד.

עם זאת, המצלמות המותקנות במקום תיעדו את השוד לכל אורכו, ומי שבידיו מידע שיכול להוביל לאיתורו של השודד או לזיהויו, מתבקש לפנות למוקד 100 של המשטרה.

שודדים נוספים שנקלטו במצלמות
הגבר בחולצת הפסים בבנק הדואר בתל אביב
50 בני נוער ששדדו חנות מכולת בתיאום מושלם

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully