וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הואשם ברצח: דניאל מעוז ימסור עדותו

גלעד גרוסמן

14.5.2012 / 5:00

הנאשם ברצח הוריו יעלה לדוכן העדים ויתן גרסתו המלאה לאירועי הלילה בו נדקרו השניים עשרות פעמים. בשלב מתן העדויות האשים ברצח את אחיו התאום. אחותו: "מוסיף חטא על פשע"

"אני יודע בוודאות שנמצא כאן האדם הלא נכון וזה יסתדר לכם עם הראיות. התפנית חייבת לבוא", כך הבטיח דניאל מעוז, הנאשם ברצח הוריו, לחוקרי המשטרה. ואכן, עם פתיחת שלב הראיות במשפטו הגיעה תפנית מרעישה, כאשר פרקליטיו של מעוז האשימו את אחיו, ניר, ברצח. הבוקר (שני) יעלה מעוז לדוכן העדים בבית המשפט המחוזי בירושלים, וימסור לראשונה את גרסתו המלאה.

גופותיהם של נורית ונוח מעוז נמצאו בביתם באוגוסט אשתקד, לאחר שנדקרו למוות עשרות פעמים. בשלב מוקדם של החקירה הופנו מאמצי החוקרי לעבר דניאל. עורך הדין הצעיר התגלה כמכור להימורים ובעל חובות רבים לבנקים. עדים שונים שראו אותו בליל הרצח סיפרו כי הוא התנהג באורח מוזר באותו הלילה, כאשר הגיע למשחק פוקר. "הוא נכנס כמו סופת הוריקן. מזיע, לא רגוע. בחיים לא ראיתי אדם מזיע בצורה כזו", העיד אחד הנוכחים.

עוד התברר, כי בעבר ביים פריצה לבית הוריו כאשר גנב כסף מכספת שהייתה שיכת להם. החוקרים גילו עוד כי מעוז רצה לשנות את הצוואה של סבתו כדי שיוכל לרשת את אמו. בדיקה במחשבו העלתה כי הוא החזיק סרטים פדופיליים, וכי לפני הרצח חיפש מספר אתרים בגוגל. מילות החיפוש הדליקו גם הן נורות אדומות: "איתור מיקום לפי מספר טלפון", "רצח הורים של הומואים", "קבילות פוליגרף", "הרשעה ברצח", "רצח כדי לזכות בכספי ירושה", וכן סרטון באתר יו-טיוב שנקרא "how to get away with murder".

שלב העדויות במשפטו של דניאל מעוז. עומר מירון
במחשבו נתגלו חיפושים שעוררו חשד מיידי, וכן סרטונים בעלי אופי פדופילי. דניאל מעוז/עומר מירון

בחקירתו במשטרה הכחיש מעוז תחילה כל מעורבות ברצח. ביחס לחתך עמוק בידו סיפר כי הדבר אירע כאשר חתך סברס. "למרות מה שיש לכם, יכול להיות שתראו שזה לא אני ותופתעו. יש קונסטלציה שהראיות איך שהן ושאני לא עשיתי את זה, בטוח יש", אמר לחוקרים. בהמשך החלה גרסתו להשתנות. "האמת זה לא מה שאתם חושבים", אמר לחוקרים. בהמשך הציע שאולי הראיות מצביעות על כך שהוא ניקה את הדירה לאחר הרצח.

"תחשוב שאולי מי שרצח ומי שניקה את הזירה זה לא אותו אחד", אמר לחוקר. בהמשך הוסיף: "אני באזיקים אבל לא על העבירה הנכונה, לא על רצח". כשנשאל האם ניקה את הדירה, השיב: "לא אמרתי שאולי ניקיתי את הדירה, יכול להיות שהאמת יותר מוזרה משאפשר לדמיין". בהמשך הודה שהעלים כתמי דם בדירה באמצעות אקונומיקה, ואף שחזר זאת.

"דני ממשיך להונות את המשפחה. מוסיף חטא על פשע"

אולם, ההפתעה הגדולה התרחשה עם פתיחת שלב העדויות למשפט, כאשר אחיו התאום של דניאל, ניר, עלה להעיד. במהלך הדיון הטיח פרקליטו של מעוז, עו"ד דוד ברהום, כי ניר הוא הרוצח. ברהום טען כי ניר רצח את הוריו, נאבק לאחר מכן עם דניאל, ואיים עליו כי אם יגלה שהוא, ניר, הרוצח האמיתי, הוא יחשוף את העובדה שדניאל הומוסקסואל וכי יש לו נטיה פדופילית. לטענת עורכי דינו של מעוז, השנים תאומים זהים ובעלי דנ"א זהה, ולכן ייתכן שהדם שנמצא בדירת ההורים שייך דווקא לניר. פרופ' יהודה היס העיד כי לא ניתן לשלול את האפשרות שבני הזוג מעוז נרצחו על ידי שני תוקפים.

תמר מעוז, אחותם של דניאל וניר, אמרה לאחר אותו דיון סוער כי "דני הונה את המשפחה במשך שנים רבות וממשיך להונות אותנו גם היום. לא מספיק מה שקרה, והרצח המזוויע, הוא מוסיף היום חטא על פשע. אין לנו ספק שהאמת תצא לאור ושהוא יורשע". התובע במשפט, עו"ד יובל קפלינסקי, אמר בתגובה באחד הדיונים: "דניאל שכח שיש תיק עב כרס נגדו. פתאום הוא גילה שהוא חולק אותו דנ"א עם אדם אחר, והוא פותח בתחרות רוצח נולד. דניאל מנסה במחטף לכרוך את אותו חבל תלייה שתלוי סביב צווארו - סביב אחיו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully