וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל מעוז ביקש לעלות לקבר הוריו - וסורב

גלעד גרוסמן

3.5.2012 / 11:12

מעוז, הנאשם ברצח הוריו, פנה במכתב לשב"ס בבקשה לעלות לקבר ההורים, ואף איים לשבות רעב אם יסורב, אך לאחר מכן חזר בו. אחותו של דניאל: "רואים בזה פגיעה בזכר ההורים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

דניאל מעוז, הנאשם ברצח הוריו נוח ונורית, הגיש לאחרונה בקשה לרשויות שירות בתי הסוהר לאפשר לו לעלות לקברם של הוריו. מעוז, הכלוא בכלא ניצן, נכח בהלוויית הוריו אולם לא זכה לראות את המצבות. בימים האחרונים, הוא שלח מכתב לרשויות בכלא, וביקש מהם לאפשר לו לעלות לקבר. במכתב איים מעוז כי אם לא תאושר לו הבקשה, הוא יפתח בשביתת רעב. עם זאת, לאחר שהבקשה סורבה, הוא חזר בו מהאיום.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה כי הם לא מתייחסים לפניות של אסירים ספציפיים, אך מבדיקה עם בית הסוהר עולה כי האסיר אינו שובת רעב.

תמר מעוז אמרה הבוקר כי בני המשפחה "מתנגדים בתוקף למהלכים הציניים שדניאל עושה. אנחנו רואים בזה פגיעה בזכר ההורים". ד"ר דנה פוגץ', מנכ"ל מרכז נגה בקריה האקדמית אונו, שמייצגת את משפחת מעוז, אמרה בתגובה כי "במשפט הזה נחצו כל גבולות הציניות. הוא עושה כל דבר כדי לפגוע במשפחה וזה חלק מהמהלכים שלו".

עדויות במשפט דניאל מעוז, אפריל 2012.. עומר מירון
איים לפתוח בשביתת רעב וחזר בו. מעוז בדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים, אתמול/עומר מירון

בעוד כשבוע וחצי, צפוי מעוז לעלות לראשונה לדוכן העדים, ולהציג את גרסתו. במהלך המשפט הפתיעו פרקליטיו, עורכי הדין דוד ברהום וארז בר-צבי, כאשר טענו שאת הרצח ביצע אחיו התאום של דניאל, ניר. דניאל סיפר כי הוא נאבק עם ניר, ולאחר מכן לא סיפר את האמת כי חשש שניר יחשוף את נטיותיו המיניות.

אתמול נפתח שלב העדויות מטעם ההגנה במשפטו של מעוז בבית המשפט המחוזי בירושלים. הראשון לעלות על דוכן העדים היה שכנם של בני משפחת מעוז, ערן וגה, אשר סיפר כי צפה על ביתם של משפחת מעוז בבוקר שבו נמצאו הגופות, וכי ניר, אחיו התאום של הנאשם, נראה רגוע ודיבר בטלפון- התנהלות שלדבריו, העלתה אצלו את "החשד כי מדובר ברצח מתוך המשפחה".

שני עדים נוספים מטעם ההגנה שהיו אמורים לעלות להעיד אתמול לא הופיעו בבית המשפט, והשופטים הוציאו להם צו, והחליטו להפסיק את הדיון עד להופעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully