וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר לאילוף: המורה אילצה התלמידים לענוד קולר

תלמידים מכיתה ט' בפלורידה אולצו לענוד קולר כלבים כחלק מדרישות מורתם במטרה "להחדיר בהם משמעת", לדבריה. המורה הספיקה להתנצל ובית הספר אמור להחליט לגבי המשך העסקתה

פני הדור (הצעיר) כפני הכלב? מורה למדעים בתיכון בפלורידה, עומדת בפני פיטורים על רקע האשמות כי כפתה על סטודנטים לענוד "קולר של בושה" על צווארם במטרה להחדיר בהם משמעת. על פי החשד, המורה, לורי ביילי-קטקומפ, בת 47, דרשה משמונה תלמידים בכיתה ט' אותם לימדה, לענוד קולר מהסוג שמלבישים לכלבים כדי למנוע מהם ללקק את פצעיהם לאחר ניתוח, במשך יומיים בחודש שעבר. הנהלת התיכון גילתה על הדבר מתמונות שהעלו התלמידים לרשת הפייסבוק שלהם, וזו זימנה את המורה לשימוע, לפני שיוחלט אם להגיש ערעור על החלטת המפקח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה מה שאמור להחדיר בהם משמעת? אחת ה"קורבנות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואמנם, דווקא התלמידים היו אלה שקיבלו את העניין בהומור, וחלקם אמרו כי זה היה בגדר בדיחה ונעשה ברוח טובה. פרשמן טנישה מדינה, אחת מהתלמידות שענדה את הקולר סיפרה כי "חוק מספר אחד של המורה הוא 'אל תאכלו, אל תשתו מים ועל תלעסו מסטיק'. אני תמיד לועסת מסטיק, תמיד שותה מים וגם תמיד אוכלת – אבל היא מוותרת לי על זה כי היא בהחלט מורה מגניבה", הוסיפה.

בינתיים, הספיקה ביילי-קטקומפ להתנצל והודתה כי רעיון ענידת הקולרים כנראה היה טעות. אנג'לה נילסן, אשר לה בת צעירה בבית הספר, אמרה כי הייתה נבהלת אם הייתה יודעת שבתה עונדת קולר שכזה סביב צווארה. "בטח הייתי משתגעת", ציינה נילסן. "בתי רגישה מאוד ואני חושבת שאקט כזה הוא מאוד משפיל ומביך עבור ילד".

לקריאה נוספת:
המורה היורה: ירה כדורי סרק על תלמידיו - ונעצר
מורה בארה"ב התגלתה ככוכבת פורנו - והושעתה
מורה בארה"ב צילם ילדים כפותים, חשוד בהתעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully