וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה היורה: ירה כדורי סרק על תלמידיו - ונעצר

מנואל דילואו, מורה מווירג'יניה, נעצר אחרי שהעמיד 12 מתלמידיו לאורך קיר סדנת המכונאות, שלף אקדח הזנקה - שנראה כמו אקדח אמיתי - והחל ב"הוצאה להורג". הם נבהלו כהוגן

יורה לחיים: מנואל ארנסט דילואו, מורה בבית ספר תיכון טכנולוגי באבינגדון שבמדינת וירג'יניה, הלך כנראה כמה צעדים רחוק מדי בנסיונו לחנך את תלמידיו הסוררים. הוא נעצר לאחר שהבהיל קשות 12 מתלמידיו, כש"ירה" עליהם כדורי סרק מאקדח הזנקה - בסגנון "הוצאה להורג". כך דיווחו אמש (שני) כלי תקשורת בארצות הברית. לפי דיווח רשת ABC, דילואו בן ה-60 הואשם בשבוע שעבר ב-12 סעיפים של איום באמצעות נשק בשטח מוסד חינוכי - סעיף לכל תלמיד.

לפי האישמים נגדו, דילואו העמיד את 12 התלמידים בשורה לאורך קיר של מוסך המשמש ככיתת מכונאות, שלף מכיס מכנסיו את האקדח הטעון בתרמילים חסרי קליע, שלדברי המשטרה, דומה מאוד לאקדח אמיתי. לאחר מכן "ירה" לעבר התלמידים בין ארבע לעשר יריות, לפי עדויות שונות. "זה נשמע דומה מאוד לקול של יריות אמיתיות, והבהיל מאוד את התלמידים", הודיע השריף המקומי של מחוז וושינגטון, פרד ניומן.

לדברי השריף, התלמידים התלוננו על המקרה במשטרה, ובעקבות זאת נעצר המורה. לפי החוק, ניתן לגזור עליו מאסר של חמש שנים וקנס של 2,500 דולרים. בינתיים, הוא כבר הושעה עד להודעה חדשה מעבודתו, ללא תשלום.

צפו בכתבת רשת ABC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully