וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי קיקה הפגינו מול סניף החברה: "אין משכורות"

עובדי החברה לא קיבלו את משכורתם מאז חודש אפריל, ועשרות מהם הפגינו בנתניה במחאה. "נחושים לפעול על מנת להגיע למצב שבו לא ייפגעו זכויות העובדים"

עשרות עובדי קיקה, שנתקלו הבוקר בדלתות נעולות עם בואם לעבודה, הפגינו הערב (חמישי) במחאה על כך שלא קיבלו את משכורתם מאז חודש אפריל. העובדים נשאו שלטים כגון "משכורות אין במלאי", "עובדים, לא עבדים" ו-"אין ספור אפשרויות למינוס בבנק". קיקה נמצאת בהקפאת תהליכים בעקבות החלטת הבנקים להקפיא את מסגרת האשראי של החברה.

ההסתדרות הודיעה היום כי השיגה את מספר החתימות הדרושות על מנת להיות הארגון היציג של העובדים. על פי הודעת ההסתדרות, "יותר ממחצית מ-240 העובדים בחברה חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות וההסתדרות הפכה על פי החוק לארגון היציג של העובדים ואף הקימה ועד פעולה".
יו"ר מרחב נתניה בהסתדרות, משה סמיה, אומר היום כי "אנחנו נחושים יחד עם העובדים לפעול על מנת להגיע למצב שבו לא ייפגעו זכויותיהם עקב הקשיים הכלכליים של החברה. נפעיל את כל הכלים העומדים לרשותנו על מנת לשמור על זכויות העובדים לרבות תשלום השכר וזכויות נוספות".

הפגנת עובדי קיקה. שלומי גבאי
המפגינים דורשים לקבל את משכורותיהם/שלומי גבאי

סמנכ"ל התפעול בחברה סיפר לעובדים כי הוגשה לבית המשפט בקשה לפרק את החברה. "קיקה הולכת לצו פירוק. נקודה", אמר. לדבריו, המטרה היא לדאוג לכך שמפרק מטעם העובדים ישתלט על החברה וידאג לכך שהעובדים יקבלו את המשכורות שחייבים להם. אפי, מנהל תחום הריהוט, אמר לעובדים כי "אין פה יותר מקום עבודה. לפה לא תחזרו, אבל את הכסף תקבלו".

עוד בנושא:
עובדי קיקה התאגדו: "המלחמה שלנו צודקת"
העובדים מתקהלים מול "קיקה" הסגורה: "רוצים את הכסף שלנו"
קיקה ישראל הפסידה 45 מיליון שקל ב-2011

  • עוד באותו נושא:
  • קיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully