וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ברצח בנימין הסה: "תיכנן וביצע בקור רוח"

קובי מנדל

10.5.2012 / 14:32

הפרקליטות ביקשה להאריך עד תום ההליכים את מעצרו של הנאשם ברצח מנכ"ל חברה קדישא בחיפה. על פי כתב האישום, יצחק חזן סייר ליד ביתו של הסה עד שנתקל בו וירה בו חמש פעמים

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד יצחק חזן, בגין רצח בנימין הסה, ששימש מנכ"ל חברה קדישא בעיר. הפרקליטות ביקשה להאריך עד תום ההליכים את מעצרו של חזן, בן 49 מבית שמש, שהואשם כי רצח את הסה ביריות אקדח.

על פי כתב האישום, שהוגש בידי עורכת הדין מריה פיקוס-בוגדנוב, נטען כי יומיים לפני הרצח הגיע חזן לחיפה ושהה בבית קרוב משפחתו. ביום הרצח ביצע חזן סיור בסמוך לביתו של הסה, בן ה-67, אך הוא לא היה בביתו - וחזן שב על עקבותיו.

פוענח רצח מנכ"ל חברה קדישא בני הסה. אבישי גולן, ערן גילווארג
ארבע יריות פגעו בחזהו וגרמו למותו. בנימין הסה/ערן גילווארג, אבישי גולן

שעתיים לאחר מכן חזר למקום כשהפעם הוא מצויד באקדח, כאשר הסה החנה את רכבו כששב לביתו עם אשתו. בני הזוג החלו לצעוד לכיוון ביתם, וכאשר הגיע הסה לרחבת הכניסה - ירה חזן חמש יריות אשר לפחות ארבע מהן פגעו בחזהו, וגרמו למותו.

האקדח נמצא מאוחר יותר עטוף בגרב

בבקשת הפרקליטות לעצור את חזן עד תום ההליכים, ציינה התובעת כי האקדח נמצא מאוחר יותר עטוף בגרב, בתוך קיר של מקווה הסמוך למקום מגוריו של חזן. בדיקה ביולוגית קבעה כי ישנה התאמה בין פרופיל ה-DNA שהופק לבין זה של חזן.

עוד מציינת התובעת, כי שבועיים לפני הרצח התקשר חזן לביתו של הסה, והשיחה נותקה לאחר כשמונה שניות. שבוע קודם לרצח, הגיע חזן עם בת זוגו לחיפה ומסר לה כי עליו לאתר בעיר אדם החייב לו כסף. באמתלה זו יצא חזן מספר פעמים לסייר ליד ביתו של הסה. בחקירתו טען חזן כי בסך הכל התרברב בעניין ואין כל אדם החייב לו כסף, אך לדברי התביעה, חזן תכנן את הרצח וביצע אותו בקור רוח.

במשטרה אמרו אתמול כי על פי החשד, חזן נשכר על ידי אדם אחר על מנת לבצע את הרצח, במסגרת סכסוך על חלקות קבורה של חברה קדישא האשכנזית, לבין חברה קדישא אחרת בעיר. מהחקירה עלה עוד, כי מזמין הרצח וקרוב משפחתו, שניהם מתנדבים באחת מחברות הקדישא בעיר, רצו לקבל בחינם חלקות קבורה, לאחר שבעבר קיבלו 150 חלקות ללא תשלום. הסה סירב להיענות לבקשתם, ובעקבות כך נוצרה המחלוקת.

עוד בנושא
פוענח: מנכ"ל חברה קדישא סירב למסור חלקות בחינם - ונרצח
בעקבות הרצח בחיפה: חברה קדישא תשבות מספר שעות
רצח בחיפה: מנכ"ל חברה קדישא בעיר נורה למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully