וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרצח בחיפה: חברה קדישא תשבות מספר שעות

אריאל נוי, מוטי לוי וקובי מנדל

17.1.2011 / 13:00

מנכ"ל חברה קדישא בחיפה, בני הסה, נורה אמש למוות בפתח ביתו. בכירים בחברה קדישא מספרים על איומים על חייהם ומתכוונים לשבות "עד שהמדינה תדאג ותגן על חברי הפורום"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן; עריכה: גדי וינסטוק)

חברה קדישא הודיעה בצהריים (שני) כי היא תשבית מחר את כל שירותי הקבורה עד לשעה 14:00. זאת כמחאה על רציחתו של מנכ"ל החברה בחיפה, בני הסה. עוד נמסר, כי במהלך היום תתקיים עצרת לזכרו של הסה.

במסיבת העיתונאים שערך פורום חברות קדישא בתל אביב, אמר מנכ"ל החברה זאב רוזנברג, כי "הרצח היה ידוע מראש. בכל מקום בארץ בו ישנן מצוקות קרקע, נציגי החברה קדישא סובלים מאיומים ומהטרדות. בערים כמו תל אביב, חיפה וירושלים בהן יש מצוקת קרקעות, נרשמו אף איומים ותלונות במשטרה".

השר לשירותי דת יעקב מרגי אמר, כי "מנהלי חברות קדישא מאויימים מדי יום על ידי גורמים שונים, החל ממובילי נפטרים פרטיים, דרך קבלני מצבות וכלה לעיתים גם על ידי שפחות הנפטרים". השר מרגי קרא לגורמי האכיפה "לטפל בכובד ראש וביד קשה במפירי החוק, כדי לעקור תופעה זו מהשורש".

מנכ"ל חברה קדישא בחיפה, בני הסה, נורה אמש למוות ברחוב, בפתח ביתו, בשדרות סיני בחיפה. הרב ישראל רוזנטל, יו"ר חברה קדישא בחיפה סיפר כי "הסה היה אדם משכמו ומעלה. לפני מספר שנים שרפו לו את הבית ושפכו עליו חומצה. זה נובע מקנאה וצרות עין. אביו שימש גם קברן בחברה קדישא והביא לקבורות את הרוגי המלכות שהוצאו להורג בכלא עכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully