וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התעלל באמו במשך שנים - עד שרצח אותה

גלעד גרוסמן

10.5.2012 / 13:10

בנימין דוידי מואשם ברצח אמו "בדקירות אכזריות" בביתה בתל אביב, בתום תקופה ארוכה של אלימות קשה כלפיה. הנאשם, שהיה נרקומן, ישב בכלא בעבר לאחר שחבט את ראש אמו במשקוף

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד בנימין דוידי, תושב העיר בן 41, בגין רצח אמו דניה לפני כחודש בדירתה לפני כחודש.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ספי ברא"ז-יונג מפרקליטות מחוז תל אביב, דוידי עבר לגור בבית אמו כשבועיים לפני הרצח. היא ביקשה ממנו לעזוב פעמים רבות, והישארותו בבית הביאה למריבות רבות בין השניים. האם אף ביקשה ממוקדנית במוקד "אנוש", אליו היתה מחוברת במסגרת שיקומה ממחלה, שתסייע לה בהוצאת הבן מהבית.

החשוד שדקר למוות את אמו שחזר את הרצח. דניאל בוק, אבי כהן, טל אנגלנדר
נקט באלימות קשה נגד אימו חסרת הישע. בנימין דוידי/טל אנגלנדר, דניאל בוק, אבי כהן

לטענת הפרקליטות, בעקבות הבקשות של האם החליט דוידי לרצוח אותה. הוא נטל סכין מטבח גדולה ודקר אותה מספר פעמים בחזה. דקירה אחת עמוקה בבית החזה השמאלי גרמה לנזק קטלני ולמותה המיידי עקב איבוד דם נרחב וכשל נשימתי.

"במשך שנים הנאשם קילל, הכה והשפיל את אמו"

דוידי, שהיה נרקומן, תקף את אמו גם בעבר, ואז נידון לשנת מאסר לאחר שחבט את ראשה במשקוף דלת דירתה, בעט בה, חנק אותה, תלש את שערותיה ושבר את שיניה. כמו כן, מעדויות שנאספו בחקירת המשטרה עלה, כי לפני הרצח הוא נהג להתעמר באמו המנוחה פיזית ומילולית, ולאורך שנים כינה אותה בשמות גנאי, קילל, היכה והשפיל אותה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעשיו נעשו באלימות קשה ואכזרית כלפי אמו מולידתו, אשר הייתה, בתקופה שקדמה למעשה הרצח, חסרת ישע עקב מצבה הבריאותי. הנאשם ניצל את חולשתה וחוסר יכולתה להתנגד למעשיו וקטל את חייה בדקירות סכין אכזריות", נכתב בבקשת המעצר. "מעשיו, בצירוף התנהלותו האלימה בעבר מעידים, כאלפי עדים, על מסוכנותו הרבה, מסוכן לציבור בכלל ולבני משפחתו בפרט".

עוד בנושא
הנרקומן החשוד ברצח אמו יישלח לבדיקה פסיכיאטרית
מעצר החשוד ברצח אמו בתל אביב הוארך בשבוע
חשד: בת 63 נרצחה בדקירות על ידי בנה בתל אביב

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully