וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 63 נרצחה בדקירות על ידי בנה בתל אביב

15.4.2012 / 0:04

האישה נמצאה ללא רוח חיים בדירה בעיר. לפני שמתה, היא הספיקה להתקשר למוקד סיוע ולדווח כי נפצעה בחזה. המשטרה מחפשת אחר בנה, המוכר למשטרה ובן זוגה נלקח לתת עדות

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו)

אישה בת 63 נדקרה אמש (שבת) למוות בדירה בתל אביב. האישה נמצאה מוטלת כשהיא ללא רוח חיים בדירתה בדרך נמיר, ועל גופה סימני דקירות.

בשעות הערב, התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות אישה שנמצאה דקורה בדירתה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית עולה כי האישה התקשרה למוקד סיוע והתלוננה על כך שנפצעה בלבה, ברקע השיחה נשמע קול של גבר.

המוקדנית יצרה עם האישה קשר כעבור זמן מה, ואז שמעה ממנה כי נדקרה בחזה. כוחות משטרה שהגיעו למקום מצאו את גופתה. בן זוגה של האישה סיפר בחקירתו שלא נכח בדירה בעת האירוע, ונלקח לתת עדות. המשטרה פתחה בחיפושים אחר בנה של הנרצחת, בן 41 המוכר למשטרה. כמו כן, סיפרו חוקרים בדירה כי "הזירה מדברת", משמע, ישנן ראיות רבות למה שאירע.

אישה נדקרה למוות בדירתה בתל אביב. דרור עינב
שוטר סיור שהגיע למקום מצא דלת נעולה/דרור עינב

מפקד תחנת תל אביב צפון, סגן ניצב חיים סרגרוב, מסר כי בשעה 18:40 קיבלה המשטרה קריאה ממוקד אנוש על אישה שטוענת שנדקרה. "שוחחנו איתה והיא העבירה לנו דיווח על מצבה. שוטר סיור שהגיע למקום מצא דלת נעולה", סיפר, "בתוך הדירה הוא מצא אישה דקורה בחזה עם סימני התגוננות בידיים. החקירה נמצאת בראשיתה, כל כיווני החקירה נבדקים".

אישה המתגוררת בשכנות לדירה בה אירע הרצח סיפרה כי הנרצחת הייתה מוכרת למדי בשכונה. "היינו פוגשים אותה בגינה. היא הייתה מאושפזת תקופה ממושכת ורק לאחרונה שוחררה והגיעה לביתה. את הבן דווקא לא ראינו פה הרבה זמן".

(עדכון ראשון: 21:19)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully