וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר החשוד ברצח אמו בתל אביב הוארך בשבוע

15.4.2012 / 12:50

בתום חיפושים עצרה המשטרה את בנה של דניה דאודי בת ה-63 שגופתה נמצאה אמש בדירתה בדרך נמיר בתל אביב. על פי החשד, בנה בנימין רצח אותה

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק)

בנה של דניה דאודי, בת ה-63 שנרצחה אמש בדירתה בדרך נמיר שבתל אביב, נעצר לפנות בוקר (ראשון) בחשד לביצוע המעשה. הבן, בנימין, בן 41, נעצר בתום חיפושים אחריו והוא נחקר בתחנת משטרת תל אביב צפון. מאוחר יותר האריך בית משפט השלום בעיר את מעצרו בשבוע.

אישה נדקרה למוות בדירתה בתל אביב. דרור עינב
הקורבן התקשרה למוקד וסיפרה על הפציעה. זירת האירוע/דרור עינב

האירוע החל כאשר דאודי התקשרה בשעות הערב למוקד חירום והתלוננה על כך שנפצעה בלבה, כשברקע השיחה נשמע קול של גבר. דאודי סיפרה לאחר מכן למוקדנית כי נדקרה בחזה?. כוחות המשטרה הוזעקו למקום וצוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה.

בן זוגה של האישה סיפר בחקירתו שלא נכח בדירה בעת האירוע. מיד לאחר מכן פתחה המשטרה בחיפושים אחר בנה של הנרצחת,. חוקרים בדירה סיפרו כי "הזירה מדברת", משמע, ישנן ראיות רבות למה שאירע.

מפקד תחנת תל אביב צפון, סגן ניצב חיים סרגרוב, סיפר על השתלשלות האירועים. "בשעה 18:40 קיבלה המשטרה קריאה ממוקד אנוש על אישה שטוענת שנדקרה. שוחחנו איתה והיא העבירה לנו דיווח על מצבה. שוטר סיור שהגיע למקום מצא דלת נעולה", סיפר קצים המשטרה, "בתוך הדירה הוא מצא אישה דקורה בחזה עם סימני התגוננות בידיים".

אישה המתגוררת בשכנות לדירה בה אירע הרצח סיפרה כי הנרצחת הייתה מוכרת למדי בשכונה. "היינו פוגשים אותה בגינה. היא הייתה מאושפזת תקופה ממושכת ורק לאחרונה שוחררה והגיעה לביתה. את הבן דווקא לא ראינו פה הרבה זמן".

(עדכון ראשון - 7:22)

עוד בנושא
חשד: בת 63 נרצחה בדקירות על ידי בנה בתל אביב
חשד לרצח: גבר נורה למוות בבאקה אל גרבייה

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully