וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדונזיה: מטוס רוסי נעלם בטיסת הדגמה, 50 נעדרים

10.5.2012 / 0:17

הקשר עם המטוס אבד 20 דקות לאחר ההמראה, כאשר היה מעל הר געש מדרום לבירת אינדונזיה, ג'קרטה. החיפושים שנערכו במסוק וגם על הקרקע לא העלו דבר

מטוס הנוסעים הרוסי סוחוי סופרג'ט 100 נעלם אתמול (רביעי) במהלך טיסת הדגמה באינדונזיה, כשעליו 50 בני אדם - 42 נוסעים ושמונה אנשי צוות. בסוכנות החילוץ והחיפושים האינדונזית ציינו כי הקשר עם המטוס אבד כאשר הוא היה מעל הר הגעש סאלק, שנמצא מדרום לבירה ג'קרטה.

על הטיסה היו אנשי עסקים רוסים, גורמים בשגרירות הרוסית וגם עיתונאים. גורמים באינדונזיה וברוסיה ציינו כי המטוס לא נמצא בחיפושים שנערכו. "בפעולות החיפוש, שנעשו באמצעות מסוק וגם על הקרקע, לא נמצא המטוס עד עכשיו", אמר דימיטרי סולודוב, מהשגרירות הרוסית.

דובר משרד התחבורה של אינדונזיה, במבנג ארוון, אמר כי הטייס ביקש רשות להנמיך, וזה היה הקשר האחרון עם המטוס. "המטוס ביצע את הטיסה הראשונה שלו באמצע היום וחזר לשדה התעופה, אך כשהמריא בפעם השנייה, אבד עימו הקשר", ציין. "לפי המידע מאינדונזיה, הקשר עם המטוס נותק 20 דקות אחרי ההמראה, בשעה 14:35, זמן מקומי", הוסיפה דוברת איגוד התעופה הרוסי, אולגה קאיוקובה.

המטוס הרוסי סוחוי סופרג'ט 100 ממריא מג'קרטה. רויטרס
נעלם סמוך להר געש. המטוס ממריא מג'קרטה/רויטרס

"סאלק הוא הר גדול, לא שמעתי כלום", סיפר יואכין בוולר, אזרח אמריקאי שמנהל חווה אורגנית למרגלות הר הגעש, שנחשב לאתר תיירותי פופולארי.

סוחוי סופרג'ט הוא מטוס הנוסעים הראשון שמפותח ברוסיה מאז נפילת ברית המועצות. סוחוי, שקיבלה כבר הזמנות ל-170 מטוסים ממדינות רחבי העולם, מתכננת לייצר כאלף מטוסים מסוג זה.

לקריאה נוספת
צפו: מטוס ובו 230 נוסעים בנחיתת אונס על גחונו
פקיסטן: מטוס נוסעים התרסק, 127 בני אדם נהרגו

(עדכון ראשון: 20:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully