וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מטוס ובו 230 נוסעים בנחיתת אונס על גחונו

בשדה התעופה בוורשה נושמים לרווחה אחרי הדרמה הגדולה אתמול בצהריים, שהסתיימה ללא נפגעים - אחרי ביצוע מושלם של טייס החברה הפולנית "לוט". התקלה בגלגלים התגלתה רק לקראת הנחיתה

רויטרס

(צילום: רויטרס; תגיות: נחיתת אונס)

אנחת רווחה בוורשה: מטוס בואינג 767 ועליו 230 נוסעים נחת אתמול (שלישי) נחיתת אונס על גחונו בשדה התעופה בבירת פולין, בשל תקלה בכן הנסע שמנעה מגלגליו להיפתח. לא היו נפגעים, והנחיתה כולה נראתה "חלקה" באופן יוצא דופן, כשכמעט ולא נראו ניצוצות שמאפיינים נחיתות כאלו.

המטוס של חברת התעופה הפולנית "לוט", שהמריא משדה התעופה ניוארק בניו ג'רזי שבארה"ב, עמד כבר לנחות בוורשה, כשהתבררה התקלה. בעקבות זאת, הוא המשיך לחוג סביב העיר במשך עוד שעה, כדי לשרוף את שאריות הדלק, ולבסוף נחת תוך נקיטת מירב אמצעי הבטיחות. לאחר הנחיתה, מיהרו צוותי חירום לרסס את המטוס במים וקצף.

"המטוס נחת בשלום על גחונו, על המסלול שצופה מבעוד מועד בחומר מונע התלקחות", מסר לז'ק צ'ורז'בסקי, דובר חברת התעופה, לסוכנות הידיעות הצרפתית. במהלך האירוע כולו, נסגר שדה התעופה להמראות ונחיתות נוספות, וגם הרחובות שסביבו פונו. שני מטוסי אף-16 צבאיים ליוו את מבצע הנחיתה. שדה התעופה יישאר סגור עד הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully