וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "ישראל ביתנו - היחידה שהוכיחה עקביות"

פנחס וולף

9.5.2012 / 10:15

יו"ר ישראל ביתנו, מהשותפות המרכזיות בקואליציה, הגיב למהלך הלילי של נתניהו ומופז ואמר כי מפלגתו "מוכנה לבחירות בכל עת". על חוק טל: "אסור שזו תהיה מריחה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

יממה לאחר ההכרזה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר קדימה, שאול מופז, על הקמת ממשלת אחדות בשיתוף קדימה, הגיב הבוקר (רביעי) לראשונה בקולו יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, למהלך. "מפלגת ישראל ביתנו אולי המפלגה היחידה שהוכיחה שהיא גם עקבית וגם רצינית", אמר ליברמן בישיבת סיעת המפלגה, "מי שזוכר את הרכבת הממשלה לפני שלוש שנים, מלכתחילה עמדתנו הייתה ברורה והצענו קואליציה של ליכוד, קדימה וישראל ביתנו. זו הקואליציה שישראל זקוקה לה".

לדבריו, "הקואליציה הזאת תוציא את ימיה ואם ירצו ללכת לבחירות מוקדמות אנחנו מוכנים בכל רגע נתון – בשבוע הבא, ב- 4 ביוני וב- 4 בספטמבר. בסוף, ה-22 באוקטובר 2013 זה התאריך הכי טוב למדינת ישראל לבחירות".

"המבחנים העיקריים זה חוק טל ופינוי הבתים בשכונת האולפנה. אלו שני המבחנים החשובים ביותר ואני מקווה שנשכיל לעבור אותם בדרך הטובה", ציין ליברמן, "דווקא בגלל שיש קואליציה יציבה ואיתנה, אסור שזו תהיה מריחה". לגבי חוק טל אמר ליברמן כי מפלגתו מעוניינת בהצעת חוק רצינית. "נראה מה יגבש מופז והקואליציה. לא נלחם על קרדיטים, נלחם על הצעת חוק מקיפה ורצינית".

על גבעת האולפנה: "טעות של המדינה"

במענה לשאלת וואלה! חדשות מה הוא מצפה מהממשלה לעשות בנוגע לשכונת האולפנה בבית אל, אמר ליברמן כי "התושבים שחיים שנים בגבעת האולפנה הם תושבים שומרי חוק ונושאים בכל החובות: משרתים בצבא, עושים מילואים, עובדים משלמים מסים. זה לא מאחז לא חוקי", ואף הוסיף כי "הייתה טעות של המדינה". לדבריו, התושבים "לא טעו, הם נשלחו לשם. הטעות של המדינה והיא חייבת לקחת אחריות. לא רואה שום דרך אחרת אלא חקיקה שתסדיר את הנושא. אם נלך לפי עניין גבעת האולפנה, עוד חודש תהיה גבעת אולפנה חדשה".

לצד זאת, התייחס ליברמן לפרסום סקר על פיו מפלגתו הפסידה 3-4 מנדטים ליאיר לפיד ואמר כי מדובר ב"מדע בדיוני". לדבריו, "לא היה סקר כזה, המציא אותו העיתון שפרסם". על כך שבתקנון מפלגת "יש עתיד" נקבע שיאיר לפיד ישמש כיושב ראש המפלגה שתי קדנציות לפחות, עקץ ליברמן ואמר: "ראיתי את המצע של יאיר לפיד שדיבר נגדנו באולפן שישי, שיהיה יו"ר המפלגה עד 2020. עכשיו גם הוא צריך להצטרף למדע בדיוני. סיכוייו להיבחר לנשיא ארה"ב הרבה יותר גבוהים מסיכוי מפלגתו להישאר עד 2020".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully