וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בכירים בקריית מלאכי "הפכו אישה לשפחת מין" - וסחטו

המשטרה עצרה שני בכירים בעירייה בחשד שביצעו עבירות מין חמורות, עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. אדם נוסף שאינו עובד עירייה נעצר גם כן. צו איסור פרסום הוטל על החקירה

שני עובדים בכירים בעיריית קריית מלאכי נעצרו הבוקר (רביעי) בחשד לביצוע שורה של עבירות מין, בהן אונס, בעילה תוך יחסי מרות ומעשים מגונים, ובעבירות של סחיטה באיומים, שוחד, מרמה והפרת אמונים. בנוסף לשני העובדים, נעצר אדם נוסף. החשודים נחקרים בשעה זו במשרדי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלוד, והם יובאו אחר הצהריים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

עיריית קריית מלאכי. דרור עינב
החקירה התנהלה במשך 10 חודשים. עיריית קריית מלאכי, היום/דרור עינב

במרכז הפרשה עומדת אישה, אשר על פי החשד, ביצעו בה הבכירים שורה של עבירות מין על פני תקופה ארוכה, ובמקומות שונים. על פי גורם המקורב לחקירה, החשודים "הפכו אותה לשפחת המין שלהם", תוך ניצול יחסי מרות. "מדובר בפרשה חמורה ורגישה ביותר בגלל זהות המעורבים בה, וזהות הקורבן", הוסיף הגורם.

החשודים נעצרו בתום חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית - להב 433, בפיקודו של תת-ניצב אבי נוימן, במשך כעשרה חודשים, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה. העבירות בוצעו לכאורה לפני תחילת החקירה, וככל הידוע לא נעשו גם במהלכה. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על פרטים רבים מהפרשה, בהם שמות המעורבים בה ותפקידיהם, אך ניתן לציין כי מדובר בגורמים בכירים ביותר בעירייה.

ראש העיר לשעבר: "מקווה שיימצא שזה לא נכון"

מעיריית קריית מלאכי נמסרה תגובה קצרה בלבד. הדובר, יוסי פרץ, מסר כי משטרת ישראל הגיעה לבתיהם של בכירים בעירייה ועצרה אותם. לדבריו, יותר מזה הוא לא יכול למסור. "ראיתי את זה עכשיו וזה ממש מדהים אותי" סיפר חבר מועצת העיר, שהעדיף בשלב זה לא להזדהות, "קשה להתייחס לסיפור הזה, בלי להבין בדיוק על מה מדובר", הוא הוסיף.

הפעילות בעירייה לא הושבתה, אולם לדברי עובדים בה, היא מתנהלת בשקט מתוח מאוד ובאיפוק רב. ראש העירייה לשעבר, משה (שימי) שמעון אמר כי הוא שמע על כך לראשונה על הבוקר ונדהם, כמו אנשים רבים אחרים בעיר: "אני מאוד מקווה שיימצא שזה לא נכון. זה לא עניין של העירייה, זה עניין אנושי. מחריד אותי לחשוב שזה מה שהיה שם. אם זה הפך לנורמה של התנהגות זה נורא. אני ממש מקווה שימצא שהדברים אינם נכונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully