וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית קריית ים נחקר בחשד למרמה

קובי מנדל

11.1.2010 / 18:51

היחידה הארצית לחקירות הונאה חקרה באזהרה את ראש עיריית קריית ים שמואל סיסו בחשד למרמה והפרת אמונים. זהו המקרה השלישי בשבועות האחרונים בו נחקר ראש עירייה או מועצה

מקרה נוסף של ראש עירייה שנחקר באזהרה במשטרה. ראש עיריית קריית ים שמואל סיסו נחקר אתמול (שני) בשלוחה הצפונית של היחידה הארצית לחקירות הונאה-להב 433 בחשד למרמה והפרת אמונים. סיסו נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים.

על פי החשד, ראש העירייה ביחד עם אחרים, פעל לזכייתה של חברת "ע.ר. צים" במכרז לרכישת קרקע בחוף קריית ים והקמת פרויקט מסחרי גדול, בניגוד לתוכנית בניין עיר (תב"ע) החלה על הקרקע.

בן דוד של סיסו וחבר מועצת העיר, עו"ד אלון סיסו סיפר לוואלה! חדשות כי הוא הופתע לשמע הידיעה על חקירתו של ראש העיר. "היה מכרז אך אינני בקיא בפרטיו", סיפר, "אין לי ספק לגבי יושרו ואני מקווה שהחשדות יתבררו כשגויות. אני סומך את ידיי על משטרת ישראל שתבצע את הבדיקה ותגיע למסקנה כי החשדות אינן נכונות וכי הוא חף מפשע". גורם בעירייה טען כי הפרשה החלה להיחקר בעקבות פניית אדם שנחשד בזריקת רימון לעבר ביתו של שמואל סיסו.

עוד ראש עיר חשוד

חקירתו של סיסו היא הפעם השלישית בשבועות האחרונים בה נחקר ראש עירייה או ראש מועצה אזורית בחשד לביצוע עבירות בתחום טוהר המידות. ב-30 לדצמבר עוכב לחקירה ראש המועצה האזורית גלבוע, דני עטר. זאת במסגרת חקירה שמנהלת היחידה לחקירות הונאה של להב 433 נגד עובדי ציבור ונבחרי ציבור במועצה בחשד לביצוע עבירות מרמה, הפרת אמונים וקבלת דבר במרמה.

יומיים קודם לכן עצרו חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית לחקירה תחת אזהרה את ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני, את אחיו, קרובי משפחתו ובכירים בעיריית בת ים, לאחר חקירה סמוייה ממושכת. על פי החשד, במשך תקופה ארוכה ביצע לחיאני עבירות מתחום טוהר המידות, וכן עבירות תכנון ובניה ומרמה. בחקירה הסמויה עלה החשד כי לחיאני השתמש בעירייה ובוועדה המקומית לתכנון ובנייה לצורך השגת רווח כספי לו ולבני משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully