וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לא צפוי: עמרי שרון מתייצב מאחורי מופז

פנחס וולף

7.5.2012 / 14:55

בנו של ראש הממשלה לשעבר הביע תמיכה ביו"ר קדימה ואמר: "צריך לחשוב איך עושים את העבודה איתו ובשבילו, כדי שנהיה אלטרנטיבה שלטונית". על לבני: "צריכה לראות מה מתאים לה"

חיזוק למופז: עומרי שרון בנו של מייסד קדימה, אריאל שרון, שתמך בפריימריז לראשות המפלגה במועמדותה של ציפי לבני, הודיע באחרונה כי הוא מתייצב מאחורי מופז. בסוף השבוע האחרון הופיע שרון בערב "ליל שישי אקטואלי" בפני עשרות חרדים. "ברגע ששאול נבחר, ואני חושב שהוא מועמד טוב מאוד, צריך לחשוב איך הולכים, עובדים, עושים את העבודה איתו ובשבילו, כדי שנהיה אלטרנטיבה שלטונית. זה לא עניין אישי בעיניי", הוא אמר.

עמרי שרון על מופז

במענה לשאלה מה לדעתו לבני צריכה לעשות כעת, לאחר שהפסידה למופז, השיב שרון, כי "היא צריכה לראות מה מתאים לה, איך היא משתלבת בחיים הציבוריים. המקום היחידי שיכול להיות אלטרנטיבה שלטונית במפה הפוליטית של היום זה קדימה. אם זה מה שהיא רוצה, ולזה אני מניח שהיא מתכוונת – אז היא צריכה להיות בקדימה".

בעבר הביע מופז נכונות להידבר עם חמאס כחלק מתכניתו המדינית. בנושא הזה שרון חולק עליו, וגייס לעזרת טיעוניו גם את אביו. "אני לא חושב שאבא שלי היה מדבר עם חמאס", הבהיר, "אני לא חושב שזה נכון. אתה לא יכול לדבר עם מישהו שהמחשבה הראשונית שלו זה השמדה ואי-הכרה מוחלטת של מדינת ישראל ובזכות הקיום של העם היהודי במדינת ישראל. ברגע שזה לא קיים – יש כאן בעיה מורכבת".

עמרי שרון על לבני

"איך אתה תומך בו אם כך?", הוא נשאל והשיב: "הוא ואני – אנחנו לא בנאדם אחד. יש דברים שאני מסכים יותר, יש דברים שפחות. בסך הדברים שהוא נושא אני יכול להסכים עם רובם. אני מעריך דברים שעשה, חושב שהוא בחור רציני ועדיין אני חושב על דברים קצת אחרת".

בחירות 2012 - כותרות אחרונות
התרגיל של ש"ס: הממשלה לא תוכל לתמוך בחוק שירות לכל
מסתמן: פרופ' יוסי יונה יצטרף למפלגת העבודה
נתניהו הצהיר רשמית: "הבחירות יתקיימו ב-4 בספטמבר"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully