וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מן הפח אל הפחת: שטראוס-קאהן חשוד באונס קבוצתי

במהלך חקירת רשת זונות הצמרת בה, על פי החשד, היה מעורב יו"ר קרן המטבע לשעבר, סיפרה לחוקרים אחת הזונות כי הוא וחבריו הכריחו אותה לקיים עימם מין קבוצתי, במפגש בארה"ב

החקירה בעניינו של יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן, ממשיכה להסתעף. החוקרים הצרפתים הבודקים את מעורבותו ברשת זנות יוקרתית בעיר ליל, בוחנים כעת חשד לאונס קבוצתי בו השתתף שטראוס-קאהן ושלושה מחבריו.

במרכז הפרשה המקורית עומדים חשדות כי בכירים צרפתים השתמשו בתקציבי ההוצאות שלהם כדי לממן "מסיבות סקס" במלון "קרלטון" בליל, שבהן נכחו זונות צמרת שהבריחה הרשת מבלגיה. מסיבות דומות נערכו גם בפריז ובוושינגטון, ובהן, לפי הדיווחים בתקשורת, נכח גם שטראוס-קאהן. החשד לאונס קבוצתי עלה לאחר שאחת מהזונות שנחקרו במשטרה אמרה לחוקרים כי שטראוס-קאהן בן ה-62 ומספר בני אדם אחרים אילצו אותה לקיים עימם יחסי מין קבוצתיים, כשפגשה אותם בוושינגטון בדצמבר 2010.

דומיניק שטראוס-קאהן ואשתו, אן סינקלר, בצאתם מבית המשפט לאחר סגירת תיק ניסיון האונס, ניו יורק, 23 באוגוסט 2011. רויטרס
האם תורחב החקירה בעניינו? שטראוס-קאהן ואשתו, אן סינקלייר/רויטרס

בעקבות עדות האישה, שהחליטה לא להגיש תלונה רשמית, ביקשו חוקרי המשטרה מהתביעה הכללית בצרפת להרחיב את מנדט החקירה, כדי שיכלול גם חשד לאונס קבוצתי. "התביעה בודקת את הבקשה", מסר דובר במשרד המשפטים הצרפתי בתגובה, "יש שתי אפשרויות: או שהבקשה תידחה, או שהמשטרה תחל בחקירה ראשונית".

"נרדף על הרגליו המתירניים"

סנגוריו של שטראוס-קאהן סרבו להגיב לדיווחים החדשים, אולם בחודש מרץ טענו כי הוא נתון לרדיפה בשל "הרגליו המתירניים". הם הודו אז כי מרשם היה מעורב ביחסי מין עם זונות ואף השתתף באורגיות, אך טענו כי לא היה מודע למקצוען של אותן צעירות, ובוודאי שלא היה מעורב בהעסקתן, כפי שטוענת התביעה. "נעשה לו אי צדק גדול", טען עורך הדין הנרי לקלרק, שהוסיף כי הטענות כי היה מעורב בפועל בסרסרות הן "מבחילות". עד כה נעצרו בפרשה שמונה בני אדם, בהם שני אנשי עסקים המוכרים כמקורביו של שטראוס-קאהן, כמו גם קצין משטרה בכיר.

באוגוסט האחרון בוטל כתב האישום שהוגש נגדו בארצות הברית בגין ניסיון לאנוס חדרנית בבית מלון, ובנובמבר נסגר תיק חקירה אחר נגדו בצרפת, שנפתח בעקבות תלונתה של העיתונאית טריסטן בנון, לפיה ניסה לאנוס אותה בשנת 2003. בינתיים, שטראוס-קאהן עדיין מתמודד עם תביעה אזרחית שהגישה נגדו החדרנית, נפיסאטו דיאלו. פרקליטיו של שטראוס-קאהן ביקשו לבטל התביעה בטענה שמעמדו הדיפלומטי בזמן האירוע מעניק לו חסינות מפני תביעות אזרחיות, אולם בית המשפט בניו יורק דחה בחודש מאי את הבקשה, והתיר את המשך הדיון בתיק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully