וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות הסמים במקסיקו: 9 גופות נתלו על גשר

תיעוד הזוועה: הגופות נמצאו בעיר נואבו לרדו הסמוכה לגבול עם ארה"ב. מאוחר יותר נמצאו גופות מבותרות של 14 בני אדם נוספים, שנרצחו ככל הנראה כנקמה מצד קרטל סמים מתחרה

גופותיהם המושחתות של 23 בני אדם נמצאו הלילה (שבת) בשני מוקדים בצפון-מזרח מקסיקו. במקרה הראשון, נמצאו גופות של חמישה גברים וארבע נשים תלויות מגשר בעיר נואבו לרדו, סמוך לגבול עם ארצות הברית. כעבור כמה שעות, מצאה המשטרה גופות מבותרות של 14 בני אדם ארוזות בצידניות ובשקיות אשפה. הן הושלכו סמוך לתחנת משטרה בעיר.

המשטרה לא איתרה עדיין חשודים באירוע, אולם פתק שהוצמד לגופות רומז לקשר של הרציחות למלחמות בין קרטלי סמים יריבים במדינה. כמו כן, המשטרה העלתה את החשד כי הטבח השני בוצע כנקמה על הרציחות המוקדמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעל ל-50 אלף בני אדם נהרגו במלחמות כנופיות הסמים מאז 2006/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר נמצאו חלקי גופות של 14 בני אדם במכונית מסחרית ליד מועצת העיר בנואבו לרדו. ימים לאחר מכן, רימון שנזרק לעבר מכונית התפוצץ מחוץ לתחנת משטרה בעיר.

ביום חמישי נמצאו גופותיהם של גיז'רמו לונה וגבריאל היוג', שני צלמי עיתונות מהעיר וורקרוז שבמזרח מקסיקו. המשטרה המקומית מצאה שתי גופות נוספות, אך הן טרם זוהו. ההערכה היא שמדובר גם כן בעיתונאים. מהרשויות נמסר כי לפי הסימנים שעל הגופות, הרציחות ככל הנראה בוצעו על ידי אחד מארגוני הפשיעה במדינה. גופות הצלמים לונה והיוג', נמצאו כשהן מבותרות וארוזות בשקיות ניילון, הן המקרה האחרון בסדרה ארוכה של רציחות עיתונאים במקסיקו. למעלה מ-50 אלף בני אדם נהרגו מאז שהנשיא פליפה קלדרון נכנס לתפקידו ב-2006 והחל במלחמתו נגד קרטלי הסמים.

עוד על מלחמות הסמים במקסיקו:
לפני כחודש - 28 הרוגים ביום קרבות אחד
ואיך קבוצת ההאקרים "אנונימוס" קשורה לעניין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully