וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים מתגרים בגורל: מאיימים על קרטל סמים

בעקבות חטיפתו של פעיל "אנונימוס" על ידי ה"זטאס", אחת הכנופיות האימתניות במקסיקו, יצאו אנשיו למלחמת נגד: בסרטון יוטיוב, הם מאיימים כי אם לא ישוחרר, יפרסמו פרטים על אנשי הקרטל

חנונים שמתחבאים מאחורי מקלדות - זו התדמית של חברי ארגון הפצחנים (האקרים) הבינלאומי "אנונימוס". אבל המהלך האחרון של הארגון, שעמד בשנים האחרונות בין היתר מאחורי כמה התקפות מקוונות על מוסדות בינלאומיים שונים, עשוי לשבור את התדמית הזו: אנשיו שמו נפשם בכפם, ויצאו באיום גלוי נגד אחד מארגוני הפשיעה האימתניים והאכזריים בעולם: קרטל הסמים "זטאס" במקסיקו.

הכל החל כנראה לפני כמה שבועות, כשה"זטאס" חטפו פעיל ב"אנונימוס" בעיר ורה קרוז במקסיקו. בתגובה, פורסם בתחילת החודש סרטון וידאו ביוטיוב, בו מדבר אדם העוטה מסכה בסגנון "גאי פוקס", המזוהה עם "אנונימוס", ומאיים לחשוף פרטים שונים על הכנופיה, אם זו לא תשחרר את החטוף.

צפו בסרטון

"נמאס לנו מארגון הפשע 'זטאס', המקדיש עצמו לחטיפה, סחיטה וגניבה", אומר הדובר בסרטון, בספרדית, ומוסיף כי הקרטל "עשה טעות גדולה" כשחטף את הפעיל ב"אנונימוס". אם הוא לא ישוחרר, מאיים הדובר, יחל הארגון לחשוף את שמותיהם של קציני משטרה, עיתונאים, נהגי מוניות ובעלי תפקידים נוספים המשתפים פעולה על הקרטל. "איננו יכולים להגן על עצמנו עם נשק, אבל אנחנו יכולים להגן על עצמנו עם המכוניות, הבתים והברים שלהם", אומר הדובר. "זה לא מסובך. אנחנו יודעים מי הם ואיפה הם נמצאים".

היכונו לעריפת ראשים

בימים האחרונים זכה הסרטון לחשיפה רחבה ולעשרות אלפי צפיות ברשת, ויצר תהודה רבה גם בתקשורת הממוסדת. לפי ההערכות, מדובר אכן בסרטון אותנטי, המייצג את ארגון ההאקרים. עם זאת, ניסיונות של כלי תקשורת ליצור קשר עם המשתמש שהעלה את הסרטון, שכינויו MrAnonymousguyfawkes, לא נענו.

אנונימוס נגד העולם - כותרות אחרונות:
אנונימוס נקמה בחוסמי הסלולר
היעד הבא של אנונימוס: פייסבוק
אנונימוס פרצה לאתר הממשל הסורי
אנונימוס מציגה כלי פריצה חדש: #RefRef

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גוסטבו רוסאריו הוא זטה". האתר שנפרץ על ידי "אנונימוס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

למעשה, ייתכן אף שאנשי "אנונימוס" כבר החלו להוציא לפועל את איומם: בסוף השבוע האחרון נפרץ אתר האינטרנט של פוליטיקאי מקסיקאי בשם גוסטבו רוסאריו שנחשד בקשר עם קרטלי הסמים, ובדף הבית שלו נכתב "גוסטבו רוסאריו הוא זטה". מתחת לכיתוב הופיעה החתימה: "אנונימוס מקסיקו". אם המהלך יימשך, ניתן להעריך כי האישים שפרטיהם ייחשפו יהפכו מיידית למטרות לחיסול על ידי הכנופיות היריבות ל"זטאס".

מנגד, כמובן סביר שגם ה"זטאס" עצמם ינסו לפעול בתגובה נגד האקרים מוכרים. בחודשים האחרונים נרשמו במקסיקו כמה מקרי רצח מזוויעים במיוחד של אנשים שהעזו לנסות ולחשוף פרטים על הארגון. זכור במיוחד המקרה של העיתונאית מריסול קסטניידה מהעיר נואבו לרדו, שלפני כחודש נערף ראשה אחרי שפירסמה בפורום ברשת פרטים על הארגון. ראשה הונח על גל אבנים ליד גופתה, ולידו פתק שבו נכתב בין היתר: "אני נמצאת פה בגלל הדיווחים שלי, ובגלל הדיווחים שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully