וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אובמה וסרקוזי: טנטאווי ניחם את נתניהו

טל שלו

3.5.2012 / 20:35

ראש המועצה הצבאית העליונה, וכן ראש ממשלת המעבר ושר המודיעין המצרי הביעו צערם בפני נתניהו, על מות אביו. נועם שליט התקשר לנחם את ראש הממשלה בשם גלעד

במהלך הימים האחרונים פקדו מאות בני אדם את בית משפחת נתניהו, היושבת שבעה, בירושלים. מעבר לראשי המדינה שהגיעו לנחם את ראש הממשלה על מות אביו, הפרופסור בנציון נתניהו, שלחו אגרות ניחומים והתקשרו להביע צערם גם מנהיגים מרחבי העולם - מהנשיא האמריקאי אובמה ושרת החוץ שלו, הילרי קלינטון, דרך נשיא צרפת ניקולא סרקוזי ועד נשיאי רוסיה בהווה ובעבר, ולדימיר פוטין ודימיטרי מדבדב. גם יו"ר הרשות, אבו מאזן, נמנה על המנחמים.

אגרת ניחומים נוספת הגיעה היום (חמישי) מראש המועצה הצבאית העליונה במצרים, הגנרל מוחמד חוסיין טנטאווי, ראש ממשלת המעבר כמאל גנזורי ושר המודיעין, הגנרל מוראד מועפי. השלושה שיגרו אגרת תנחומים בסמוך לשיחת טלפון שקיבל ראש הממשלה מאביו של גלעד שליט, נועם, שביקש להעביר את תנחומיו של גלעד ושל משפחת שליט כולה על מות אביו. שליט אף ביקש לתאם מועד להגעת בנו לביקור תנחומים בבית משפחת נתניהו, כשהוא מעדכן כי גלעד מוסיף להתחזק ולהשתקם. ראש הממשלה ענה לנועם שליט, ואמר כי שמח לראות את המפגש בין גלעד לזמר שלמה ארצי, והדגיש כי אין צורך שגלעד יטריח עצמו לביקור ניחומים.

מוחמד חוסיין טנטאווי ואבו מאזן בקהיר. דצמבר 2011. רויטרס
תנחומים גם ממצרים ומהרשות הפלסטינית. טנטאווי/רויטרס

יו"ר האופוזיציה, ח"כ שאול מופז, ביקר היום בצהריים את ראש הממשלה ורעייתו, ומוקדם יותר הגיע לבית המשפחה גם שליח הקוורטט למזרח התיכון, טוני בלייר, וכן שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו. מנחמים נוספים היו נציגי העדה האתיופית, נציגי תנועות נוער, חברי כנסת ואנשי ציבור רבים. ראש הממשלה התרגש במיוחד מביקורו של יונתן, שעמד בראש צוות המאבטחים בזמן הפריצה לשגרירות ישראל במצרים בשנה שעברה. בזמן האירוע שוחח נתניהו עם המאבטח ומיד לאחר האירוע נפגש עימו ושיבח אותו על גבורתו. השניים נפגשו גם במהלך ביקורו האחרון של ראש הממשלה בקפריסין לפני כחודשיים.

עוד בנושא
אובמה ניחם את נתניהו: "אביך הקדיש חייו לעמו"
אבו מאזן שיגר איגרת תנחומים לנתניהו על מות אביו
נפרדים מבן-ציון נתניהו: צפו בתמונות מהלווייתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully