וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן שיגר איגרת תנחומים לנתניהו על מות אביו

טל שלו

1.5.2012 / 17:11

יו"ר הרשות הפלסטינית הצטרף לשורת בכירים מהעולם שהביעו תנחומיהם בפני ראש הממשלה לאחר שאביו, בן ציון נתניהו, הלך לעולמו. גם ראש הממשלה הפלסטיני, סלאם פיאד, שלח מכתב

יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שיגר היום (שלישי) איגרת תנחומים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בשל מות אביו, הפרופסור בן ציון נתניהו, שהלך אתמול לעולמו. גם ראש הממשלה של הרשות הפלסטינית, סלאם פיאד, שיגר לנתניהו מכתב ניחומים.

כבר אמש, הקדים המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית, מיט רומני, לפרסם הודעת אבל על מותו של אבי ראש הממשלה, שמצוי בקשרי חברות עם רומני עוד מסוף שנות ה-70. טרם דווח על איגרת מטעמו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, אך השגריר האמריקאי בישראל, דן שפירו, השתתף אתמול בהלווייתו של נתניהו האב, וצפוי בהמשך השבוע להגיע לביקור ניחומים בביתו בירושלים, שם יושב נתניהו שבעה עם אחיו הצעיר עידו, ובני משפחותיהם.

במהלך היום, הגיעו מנחמים רבים לבית שבו גר פרופסור נתניהו, ובהם הסנאטור ג?ון קרי, שר החוץ של יפן, שר במשרד האוצר של אוסטרליה, שרים בממשלה, חברי כנסת וראשי ערים. כמו כן, הגיעו ניצולים מחטיפת המטוס באנטבה וחבריו של נתניהו ל"צוות ביבי" בסיירת מטכ"ל.

פרופסור בן-ציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה, הלך לעולמו אתמול לפנות בוקר, בביתו בשכונת רחביה שבירושלים. נתניהו האב, יליד פולין, היה בן 102 במותו. בשבוע האחרון הידרדר מצבו הרפואי לאחר שסבל מהתייבשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully