וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל נחשים: הורים ביפו מסרבים לשלוח ילדיהם לגן

ניר יהב

3.5.2012 / 14:29

הורי הילדים ב"גן כספיון" משביתים את הלימודים החל ממחר, לאחר שבמקום נראו נחשים גדולים. העירייה שלחה נציגים לגיזום העצים ולוכדי נחשים. "ילדי הגן מפחדים לצאת לחצר"

ההורים של ילדי "גן כספיון" מיפו מסרבים לשלוח את ילדיהם לגן לאחר שבמהלך השבוע נראו בשטח הגן נחשים גדולים. ועד ההורים של הגן, המונה 35 ילדים בגילאים שלוש-ארבע, החליט להשבית את הגן החל ממחר ועד למציאת הנחשים ולמיגור הסכנה. בעקבות פנייתו של חבר מועצת תל אביב-יפו, אחמד משהראוי, הגיעו הבוקר (חמישי) נציגי המחלקה לשיפור פני העיר לגן, וגזמו את העצים הישנים בחצר, מחשש שהנחשים מתחבאים בתוכם.

אמה של אחת הילדות בגן סיפרה לוואלה! חדשות כי בתה ראתה לפני כשבוע וחצי אחד מהנחשים ומאז היא מסרבת ללכת לגן. "ילדי הגן מפחדים לצאת לחצר ולשחק לאחר שהם והגננת שלהם ראו שם נחשים. במשך תקופה ארוכה לא ריססו שם, לא גזמו, לא ניקו. אין פלא שהגיעו נחשים. למה מזלזלים בגן הזה? מחכים שיקרה משהו לילדים ואז יעשו משהו?", תמהה האם. "הבת שלי אומרת לי שהיא לא רוצה ללכת לגן כי היא מפחדת. כל היום היא איתי בבית וזה מקשה עלי מאוד. רשמתי אותה לגן, אני משלמת, ואני לא יכולה לשלוח אותה במצב הזה".

נחשים בגן ילדים ביפו. אחמד משהראווי, ספק 500
לוכד נחשים פועל ב"גן כספיון"/ספק 500, אחמד משהראווי

חבר המועצה משהראוי פנה הבוקר למנהלת מחלקת גני ילדים בעיריית תל אביב-יפו וביקש ממנה לפעול באופן דחוף. "צמוד לסורגים של הגן נראו השבוע מספר פעמים נחשים גדולים. הטענות הקשות נסמכות על עדויות של הורים לילדים בגן וכן על עדות ראייה ישירה של מנהלת הגן", ציין חבר המועצה. "ועד ההורים של הגן הודיע כי החל ממחר הוא מתכוון להשבית את הגן אם לא תהיה פעולה מהירה של העירייה למיגור הסכנה. למותר לציין את גודל הסכנה, ועל כן אבקש לנקוט את כל האמצעים הדרושים, כולל סגירה יזומה של הגן במידת הצורך".

"מאמין שהטיפול יביא לתוצאות"

בתגובה לפנייה, שלחה העירייה בדחיפות נציגים של המחלקה לשיפור פני העיר, שהחלו לגזום עצים ישנים הנמצאים בקרבת הגן. עבודתם צפויה להימשך גם מחר וביום ראשון. כמו כן, הוחלט בשיתוף מנהלת מחלקת גני הילדים להציב החל מהיום מספר מלכודות נחשים בחצר הגן, תוך מעקב של לוכדי נחשים. יחד עם זאת, ועד ההורים לא חזר בו מהחלטתו להשבית את הגן החל ממחר עד למציאת הנחשים.

משהראוי מסר בתגובה: "אני בהחלט מבין את ההורים שהחליטו להשבית את הגן. אי אפשר לקחת סיכון. יחד עם זאת, אני מאמין שהטיפול השורשי יביא לתוצאות. מנהלי אגף שיפור פני העיר ערים לעובדה שבימי הקיץ הלוהטים צצים נחשים רבים ממקומות המחבוא שלהם, ואני מקווה שפעולות הניקוי והגיזום שננקטות ממש בימים אלה ימנעו כל סכנה נוספת ברחבי העיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully