וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של אובמה: הוא היה חמים מינית - ומנוכר

ביוגרפיה חדשה של הנשיא האמריקני מקדישה חלק ניכר לאהובתו משנות ה-80, בת לדיפלומט אוסטרלי. "הוא הסתובב בחזה חשוף, עישן ופתר תשבצים של הניו יורק טיימס"

יומנים שכתבה אישה אוסטרלית חושפים פרטים על נשיא ארצות הברית ושופכים אור חדש על חייו של ברק אובמה הצעיר, ועל הרגעים האינטימיים שהיו לו כסטודנט בניו יורק. הם נכללים בביוגרפיה חדשה של הנשיא, בשם "ברק אובמה: הסיפור", שכתב דיוויד מרניס, שחלק ממנה פורסם במגזין "ואנטי פייר".

הספר מפרט סיפור אהבה שהיה בשנים 1985-1983 בין הנשיא לעתיד, אז בן 22, לג'נוויב קו?ק, בת לדיפלומט אוסטרלי. לפי יומניה של קוק ולפי שיחות עמה, האהבה של בני הזוג פרחה אחרי פגישתם במסיבת חג מולד ב-1983 בניו יורק, ודעכה בהמשך אחרי מעברם של קוק ואובמה לדירה משותפת: "יש עדיין חמימות מינית, בהחלט", כתבה אז קוק, "אבל לכל השאר יש 'קצוות חדים', וזה מאוד מטריד, אני רוצה רק לברוח מהכל".

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בניו יורק, 1983. AP
ברק אובמה בניו יורק, 1983/AP

בספר מתוארים חלקים אינטימיים ביותר מחייו של אובמה הסטודנט, ובין היתר קוק מספרת על "הריח" של החדר שבו התגורר כשהכירה אותו, בדירת שלושה חדרים בניו יורק. "פתחתי את הדלת לחדרו, זו שהוא הקפיד לשמור סגורה, ונכנסתי למקום חמים, סגור ופרטי, שבו הייתה תערובת של ריחות ש'דיברו' את נוכחותו ואת הרגליו - ריח של זיעת-ריצה, דאודורנט, עישון, צימוקים, שינה ונשימה".

קול או קריר?

לפי הספר, לדירתו הראשונה אובמה עבר ממקום צנוע יותר, ברחוב 109. שם, לא היה לו כסף להסקה, והוא וחבריו ישנו בשקי שינה. האוכל הזול ביותר שהשיגו היה ב"מסעדה של טום", שמאוחר יותר הפכה לאתר הבדוי שבו צולמו הסצינות של קפה מונק, בו סעדו מדי יום ג'רי סיינפלד וחבריו.

קוק היא ככל הנראה אחת מהדמויות שעליהן כתב אובמה בספרו "חלומות מאבי", בו תיאר כמה נשים שיצא עמן בעבר. "בימי ראשון, אובמה היה מתבטל חשוף-חזה, שותה קפה ופותר את התשבץ של הניו יורק טיימס", צוטטה קוק בביוגרפיה החדשה. "הוא דיבר מלים יפות, ויכול היה להיות פתוח ובוטח... אבל הייתה גם את הקרירות" (coolness במקור), סיפרה. ב-1984, נכתב ביומנה: "ברק עדיין מרתק אותי, אבל יש כל כך הרבה דברים מתחת לפני השטח". ב-1985, תמה מערכת היחסים. לפי שעה, בבית הלבן לא התייחסו לפרסום.

עוד על המשפחה הראשונה
בשנה שעברה, אובמה "חשף" את סרט הלידה שלו
והאישה, מישל, מבהירה: "לא אישה שחורה וכועסת"

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully