וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נעצרה חוליית חיסול שפעלה עבור יצחק אברג'יל

על פי החשד, החמישה התכוונו לרצוח תושב ירושלים המוכר למשטרה באמצעות מטען חבלה או ירי. בשבוע האחרון נמצאו אמצעי לחימה שהחביאו כביכול בבית הוריו של אחד מהם

האם נעצרה חוליית חיסול שפעלה בישראל למען העבריין יצחק אברג'יל העצור בארה"ב? משטרת ירושלים עצרה לפנות בוקר (חמישי) חמישה גברים שעל פי החשד משתייכים לארגון הפשע של אברג'יל, וחשודים כי ניסו להוציא אל הפועל חיסול בהזמנתו. החמישה חשודים בקשירת קשר לביצוע פשע חמור וכן באחזקת אמצעי לחימה.

על פי החשד, החמישה תכננו לפגוע בתושב ירושלים שזהותו ידועה למשטרה, וככל הנראה חייב להם כספים. לדברי המשטרה, את החיסול הם התכוונו לבצע באמצעות מטען חבלה שנמצא לפני יומיים בדרך חברון בעיר וכן באמצעות ירי.

על פי החשד, הם נהגו להטמין את אמצעי הלחימה במקומות ציבוריים על מנת שלא יחשדו בהם. מטען החבלה שנמצא השבוע הוטמן במחסן בבניין בו גרים הוריו של אחד החשודים, ולצדו נמצאו גם שני אקדחים.

בעקבות כך, ערכו השוטרים חיפוש בבתיהם של החשודים ומצאו אפוד מגן שעליו סימני ירי וממצאים נוספים שבשלב זה אין אפשרות לפרט עליהם. עוד עולה מהחקירה, כי החשודים נהגו להסתובב כשלגופם אפודי מגן קרמיים, בדומה לראשי ארגוני פשיעה. כל החשודים יובאו הבוקר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר.

"ראשי ארגון פשע"

האחים אברג'יל מוגדרים על ידי המשטרה בישראל כראשי ארגון פשע. באוגוסט 2008 הודיעו הרשויות בארה"ב שהן מבקשות את הסגרתם של השניים בעקבות כתב אישום שהוגש לבית משפט בקליפורניה, בעקבות חקירה שנמשכה שש שנים, וייחס לחמישה עבירות של הלבנת הון, סחיטה באיומים, סחר בסמים, רצח והשתייכות לארגון פשיעה.

יצחק אברג'יל, כך נטען בבקשת ההסגרה, עמד בראש ארגון פשיעה, "היה מעורב בשלבים מכריעים של העבירות, והוא היה בעל הסמכות כלפי יתר הנאשמים". התביעה בארה"ב ייחסה לו עבירות של רצח, סמים, איומים והלבנת הון. הרצח המדובר הוא רציחתו של סוחר הסמים סמי אטיאס, שהיה קשור לרשת להפצת סמים בראשה עמדו אברג'יל ומלול. "מלול פנה ליצחק אברג'יל על מנת לבקש את רשותו ואישורו לביצוע הרצח. אברג'יל נתן את רשותו ואף הציע עזרה", נכתב בבקשת ההסגרה. למאיר יוחסו עבירות של הלבנת הון, סחיטה ואיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully