וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנת המוסד התמוטטה בשל פעולה כושלת והוכרה כנכה

במהלך פעילות מבצעית במדינה זרה חוותה סוכנת מוסד התמוטטות נפשית ואושפזה במחלקה פסיכיאטרית. היא אובחנה כסובלת מהפרעה פסיכוטית ודרשה שמשרד הביטחון יכיר בנכותה

סוכנת מוסד לשעבר, בת 44, הגישה תביעה נגד משרד הביטחון כדי לקבל הכרה בנכות שנגרמה לה לטענתה במהלך כישלון מבצעי של המוסד במדינה זרה, כך פרסם היום (שלישי) העיתון "ידיעות אחרונות". לפי כתב התביעה, הסוכנת סבלה מלחץ נפשי רב, ואף חוותה התמוטטות נפשית, בעקבות חשיפת זהותו של הצוות שבו הייתה חברה. החשיפה אילצה את הצוות להימלט מהמדינה בה שהו.

לפי כתב התביעה, הסוכנת, שלא חזרה לעבוד במוסד, סבלה מחרדות במהלך תקופה ארוכה לאחר הפעולה, והחלה אף לסבול מתחושת רדיפה ומדיכאון קשה שהביא לאשפוזה במחלקה פסיכיאטרית סגורה. היא אובחנה כסובלת מהפרעה סכיזואפקטיבית, שהיא הפרעה פסיכוטית המאופיינת בסימפטומים כמו הזיות, הפרעות במצב רוח ומחשבות שווא.

על מצבה הנפשי של הסוכנת העיד מפקד המבצע שמסר הצהרה המתארת את הלחץ בו הייתה שרויה הסוכנת כבר מתחילת המבצע, עוד לפני שעלה חשש כי הצוות נמצא בסכנה.

בעקבות התביעה, הסוכנת נשלחה לקבל חוות דעת של פסיכיאטר מטעם משרד הביטחון שתמך בגרסתה. במשרד הביטחון קיבלו את חוות הדעת והורו להכיר בסוכנת כנכת מערכת הביטחון. הסוכנת מחכה כעת להחלטה באשר לגובה אחוזי הנכות שייקבעו לה.

לקריאה נוספת
דיווח בהודו: סוכני מוסד הגיעו לדלהי לחקור הפיגוע
"בכיר ישראלי הודה: המוסד חיסל את המדען האירני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully