וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: 130 הרוגים ועשרות נעדרים בהתהפכות מעבורת

התאונה אירעה בנהר ברהמפוטרה שבצפון מזרח הודו, כאשר כ-300 נוסעים היו על המעבורת. במשטרה ציינו כי האסון נגרם ככל הנראה בשל הגשמים הכבדים והרוחות העזות באזור

לפחות 130 בני אדם נהרגו היום (שני) בהתהפכות מעבורת בנהר ברהמפוטרה שבצפון מזרח הודו. על המעבורת היו כ-300 בני אדם, כאשר לפי המשטרה 100 בני אדם נחשבים לנעדרים וכ-50 ניצלו.

במשטרה ציינו כי הטביעה אירעה במחוז דחברי, קרוב לגבול בנגלדש, במהלך גשמים כבדים ורוחות עזות, וכי המעבורת נבקעה לשני חלקים. ההערכה במשטרה המקומית היא שמזג האוויר הסוער גרם לאסון.

"יכולתי לראות אנשים נסחפים כשהזרם היה חזק", סיפר ראול קרמייקר, אחד מעדי הראייה, לסוכנות הידיעות AFP. לדבריו, על המעבורת היו נשים וילדים, וכן דייגים, חקלאים ומקומיים. באזור בו אירעה התאונה ישנם מספר איים קטנים ויישובים על גדות הנהר, וסירות הם אמצעי פופולארי לתחבורה.

כוחות משטרה וחיילים נשלחו לסייע במאמצי החילוץ. הכוחות הגיעו לזירת האירוע, אך התקשו למצוא את הניצולים בגלל מזג האוויר הסוער.

"כוחות צבא, משמר הגבול וצוותי חילוץ נוספים עם סירות הועברו לאזור , אך הלילה ומזג האוויר הקשה עוצרים את מאמצי החיפוש", אמר טארון גוגיו, שר במחוז, וציין כי מדובר בטרגדיה. "אני המום ואבל בעקבות אובדן חיי אדם". הוא הוסיף כי נתן הוראות לעשות הכל כדי לסייע במאמצי החילוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully