וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס התחשב: האסירה שבהריון תעשה עבודות שירות

טל שלו

29.4.2012 / 23:17

מצבה המשפחתי של האסירה הילה מזרחי הוביל להכנסת בתה הפעוטה אליה לכלא, אך לאחר הידרדרות במצבה - הוצאה. מצבם של בעלה וילדיה הנוספים של הילה הביא להחלטה - עונשה יומר

הילה מזרחי, המרצה עונש מאסר בכלא בגין גרימת מוות ברשלנות, תשוחרר מבין כותלי הכלא ויתרת חודשי המאסר שאלה יומרו לעבודות שירות. ההוראה לעשות כן התקבלה היום (ראשון) על ידי נשיא המדינה, שמעון פרס, שקיבל את המלצתו של שר המשפטים, יעקב נאמן, בשל הנסיבות החריגות ויוצאות הדופן אליה נקלעה מזרחי ובני משפחתה.

לאחר שאנשי מקצוע קבעו שבעלה של הילה חסר יכולת להתמודד עם הטיפול בשלושת ילדיהם של בני הזוג, ובהיעדר רשת תמיכה מגורמי משפחה אחרים, הוחלט להכניס את מזרחי לבית הכלא יחד עם בתה הפעוטה בת השנה והארבעה חודשים. לזוג שני ילדים נוספים בני 5 ו-6, וכן הילה נמצאת בחודש החמישי להריונה.

בהמשך דיווחו גורמי שירות בתי הסוהר כי תוך כדי השהייה בכלא, חלה הידרדרות במצבה הנפשי של הפעוטה, לכן הוחלט להוציאה מהכלא ולהפרידה מאמה. בנוסף, חלה הידרדרות במצב הרפואי של האב ושני הילדים הנוספים וכן במצבה הרגשי של הילה, שהראתה תסמינים פוסט-טראומתיים.

לאור הדברים, החליט הנשיא פרס להתחשב בנסיבות חייה של מזרחי ומשפחתה, וכן בכך שריצתה יותר ממחצית מאסרה, והורה לשחררה מהכלא ולהמיר את שלושת החודשים שנותרו למאסר בעבודות שירות.

לקריאה נוספת:
בקשת משפט חוזר לאנס מורשע: "השוטר תפר התיק"
בגלל תסמונת טורט: הוקל עונש נהג שיכור שדרס למוות
קוצר בשליש עונשו של השוטר שהרג פורץ רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully