וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המונית שנדקר: "מי יאכיל את הילדים שלי?"

אהרון חוג'יוב, שלפי החשד נדקר בידי פלסטיני שאסף לכפר סבא, סיפר כי חשד בו עוד כשעלה למכונית. "מי יעזור לי עכשיו", אמר מהאשפוז, "מי יטפל בהוריי החולים ובאשתי ההרה?"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן)

אהרון חוג'יוב, נהג המונית מתחנת "פלטין" בתל אביב, שלפי החשד נדקר על ידי נוסע פלסטיני שאסף, שחזר היום (ראשון) מבית החולים לניאדו את האירועים שחווה. חוג'יוב נפצע באורח בינוני בסוף השבוע, ולדבריו, החשוד בדקירה, תושב רמאללה, אותר, ובמשטרה ובשב"כ בודקים את הרקע למעשה, תוך חקירה על רקע לאומני. הנוסע לא שדד את הנהג.

לדברי חוג'יוב, הנוסע עורר את חשדו ולכן ביקש ממנו לשבת מקדימה, לצדו, "אבל הוא רצה לשבת מקדימה", סיפר היום. אחרי נסיעה קצרה, המונית הגיעה לרחוב בן יהודה בכפר סבא, שם, לדברי חוג'יוב, הנוסע "הביט ימינה ושמאלה, ראה שאין רכבים", ואז דקר אותו. "הוא שחט אותי, ראיתי את המוות בעיניים", סיפר. "היו דקירות, חתכים, עשיתי מה שיכולתי... הוא פתח את החגורה וברח, ואז שמתי גז לרמזור. צעקתי לסדרן: אמבולנס, ניידת".

הנהג אמר כי נהגי המוניות אינם זוכים להגנה, וכי נהיגה בלילות היא מסוכנת למי שזקוק למשמרות האלה כדי להתפרנס. "אנחנו כמו כלבים", אמר, "אנחנו משאירים את הנשים בלילה כדי להביא לחם הביתה". לדבריו, הממשלה צריכה להילחם בתופעת האלימות נגד נהגי המוניות. "אני לא צריך לסבול עכשיו", מחה. "מי יאכיל את הילדים שלי? יש לי אמא חולה עם סרטן ואבא עיוור בבית (...)מי יעזור לי? בורא עולם יעזור לי. יש לי אישה בהריון, ושני ילדים ששואלים: אבא, איפה אתה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully