וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של הנהג שנדקר: מסוכן בלילה, אבל צריך פרנסה

24.4.2012 / 15:59

הנהגים בתחנת המוניות בתל אביב מתקשים להבין כיצד חברם לעבודה - שהעדיף את משמרות הלילה כדי לסייע בבקרים לאמו - נדקר על ידי אחד מנוסעיו. "צריך לבחון כל נוסע", הזהירו

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק)

בתחנת המוניות "פ??ל?טין" בתל אביב מתקשים עדיין לעכל את דקירתו של אחת הנהגים המועסקים בתחנה אמש בכפר סבא, שייתכן שבוצעה על רקע לאומני. הנהג, בן 27 מתל אביב, נשוי ואב לשניים, עדיין מאושפז היום (שלישי) במצב בינוני במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים מאיר בכפר סבא. בני משפחתו באו לבית החולים וניצבים לצד מיטתו, אחרי שיצא מחדר הניתוח. החשוד בדקירה, פלסטיני מרמאללה, עלה למונית סמוך לשעה 1:00 בלילה ליד מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בדרום תל אביב, וביקש מהנהג לנסוע לכפר סבא. כשהגיעו לכפר סבא ונסעו ברחוב בן יהודה, שלף הנוסע סכין, ולפי החשד, דקר את הנהג כמה פעמים בפלג גופו העליון.

הנהג מאושפז במצב בינוני-קשה

"בסביבות השעה 1:30 בלילה, הסדרן בתחנת המוניות שמע בקשר צעקות: 'דקרו אותי, דקרו אותי" – כך שחזר הבוקר אודי לוי מתחנת "פלטין". לדבריו, "הסדרן הזעיק בקור רוח את המשטרה ואת מד"א, ובזכות המערכת הלוויינית, ידע מיד באיזו מונית מדובר ואת מיקומה המדויק, ומסר אותם לכוחות ההצלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"אנחנו מנחים את הנהגים לבחון היטב מי עולה למונית"

ככל הנראה, תגובתו המהירה של הסדרן היא שסייעה ללכידתו המהירה של החשוד בדקירה. לדברי לוי, אם הדקירה הייתה מתבצעת בנסיעה בכביש החוף, טרם שהמונית הגיעה לכפר סבא, "זה יכול היה להסתיים הרבה יותר גרוע".

"אנחנו מרגישים הקלה שזה הסתיים בצורה כזאת. הנהג הוא איש עדין וטוב, וקשה לי לדבר עליו במצב כזה". הנהג מועסק בתחנה זה שנה, ועובד משמרות לילה רבות. לדברי לוי, הנהג מעדיף את משמרות הלילה, כדי שיוכל לסייע בבקרים לאמו החולה.

"בלילות, כמובן, הרבה יותר מסוכן. הנהגים רוצים פרנסה, והם מסכנים את עצמם הרבה פעמים. אנחנו מנחים את הנהגים לנהוג במשנה זהירות, לבחון היטב את מי הם מעלים למונית ולעדכן את הסדרנים". לוי אומר כי ככל הנראה, רק משום שהנהג הצליח לזעוק לעזרה באוזני הסדרן באמצעות מכשיר הקשר הוא ניצל.

ד"ר שמואל אביטל, מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים מאיר בכפר סבא, אמר כי הנהג "הגיע בשעות הלילה עם דקירות בחלל הבטן ובית החזה. הוא עבר ייצוב ראשוני וניקוז של חלל בית החזה. לאחר הייצוב הראשוני וסי.טי בטן, הוחלט לקחת אותו בשעות הבוקר לחדר הניתוח בגלל דימום מהכבד". לדברי ד"ר אביטל, הפצוע לא היה מחוסר הכרה ותקשר עם הסביבה. "המצב כרגע קשה אבל יציב", אמר. "צריך לראות, ביומיים-שלושה הקרובים, הוא יתאושש כמו שצריך".

לפנייה לכתבת: מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully