וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסון בהר הרצל: בכירה במשרד ההסברה נחקרה באזהרה

הבכירה נחקרה יחד עם עובדת נוספת במשרד בחשד לגרימת מותה ברשלנות של סגן הילה בצלאלי. במשרד ההסברה הופתעו נוכח חקירת השתיים: "ממתינים לבדיקה מלאה של הפרטים"

בכירה במשרד ההסברה והתפוצות נחקרה היום (ראשון) יחד עם עוזרת נוספת מהמשרד תחת אזהרה, בחשד לאחריות עקיפה לקריסת גשר התאורה במהלך החזרות לטקס הדלקת המשואות בהר הרצל, שגרם למותה של סגן הילה בצלאלי. השתיים, שהופקדו מטעם משרד ההסברה על בחינת אישורי הבטיחות לטקס מהמהנדסים, שוחררו בתנאים מגבילים בתום חקירתן.

קריסת בנה בהר הרצל , אפריל 2012. דניאל אליסטר
נחקרים נוספים בפרשה. קריסת העמוד בהר הרצל/דניאל אליסטר

במשרד ההסברה והתפוצות הופתעו היום לגלות כי הבכירה, שנחשבת לעובדת ותיקה, מקצועית ומוערכת - נחשדת במעורבות בפרשה, והדגישו כי החשדות קשורים רק בעקיפין לאסון ומתייחסים, ככל הנראה, למסמכים וחוזים הנוגעים להפקת הטקס. דובר משרד ההסברה גל אילן מסר כי "המשרד משתף פעולה באופן מלא עם גורמי החקירה", והוסיף כי הנושא עודנו נמצא בבדיקת המשטרה ובמשרד ממתינים לבדיקה מלאה של הפרטים.

בשבוע שעבר: ארבעה חשודים נוספים שוחררו למעצר בית

בתחילת השבוע שעבר שוחררו למעצר בית ארבעה מהחשודים במעורבות בקריסת גשר התאורה במהלך ההכנות לטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. המהנדס, אורן ורשבסקי ויועץ הבטיחות איציק צוקר, שוחררו למעצר בית בן עשרה ימים. מפיק האירוע, אלכס סלע, יישאר בביתו למשך שבעה ימים. על כולם גם נאסר ליצור קשר עם המעורבים הנוספים בפרשה למשך 30 יום.

עוד קודם לכן, שוחרר למעצר בית אלעד לביא, שנעצר אף הוא בחשד למעורבות בקריסת הגשר, במהלך שנעשה בהסכמת הצדדים ועד ה-31 באפריל. התנאים שנקבעו לשחרורו הם הפקדה כספית בסך 75 אלף שקלים, ערבות עצמית של עשרת אלפים שקלים, וערבות של צד שלישי בסך 5,000 שקלים. כמו כן, גם על לביא נאסר ליצור קשר ישיר או עקיף עם יתר המעורבים למשך 30 ימים.

עוד בנושא
שלושה מהחשודים בקריסה בהר הרצל שוחררו למעצר בית
שוב תקרית בהר הרצל: רכב במה התנגש ביציע הכבוד
האסון בהר הרצל: "החשודים התרשלו גם באירועים נוספים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully