וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי: ריבלין והשר כחלון בכינוס מרכז הליכוד

פנחס וולף

29.4.2012 / 16:33

שרים וחברי כנסת מהליכוד מתכנסים על מנת לקבוע מועד לפתיחת ועידת הליכוד, בתומה יחלו רשמית חברי המרכז החדשים את תפקידם. ראש הממשלה אינו משתתף בכנס

LIVE

(צילום: טל אנגלנדר)

מרכז הליכוד מתכנס בשעה זו (ראשון) על מנת לקבוע מועד לפתיחת ועידת הליכוד, שככל הנראה ייקבע ליום ראשון הבא. מדובר בכינוס חברי המרכז הקודמים, אשר שימשו בתפקידים לפני הבחירות למרכז שנערכו בסוף ינואר. הנבחרים החדשים ייכנסו לתפקידם רק עם כינוס הוועידה, שבתומה הם ייחשבו חברי מרכז.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא יגיע הערב, אולם חלק גדול מהשרים ומחברי הכנסת יהיו נוכחים. השרים שאישרו את הגעתם הם יו"ר המרכז, משה כחלון, והשרים ישראל כץ, יולי אדלשטיין, לימור לבנת, משה (בוגי) יעלון ומיכאל איתן. גם יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, הודיע על הגעתו לאירוע. השר כחלון צפוי לשאת דברים.

במסגרת ועידת הליכוד, ייערכו מספר התמודדויות פנימיות: על נשיאות הוועידה יתמודדו נתניהו, ח"כ דני דנון והשר מיכאל איתן, על יו"ר המרכז יתמודד יו"ר הקואליציה, זאב אלקין מול יו"ר המרכז הנוכחי השר משה כחלון, ועל תפקיד יו"ר המזכירות יתמודד היו"ר הנוכחי, השר ישראל כץ, מול ח"כ מירי רגב וסגן השר איוב קרא.

החשיבות - בנאומים שיינשאו

בנוסף להחלטה על מועד פתיחת הוועידה, המרכז אמור היה לבחור גם את נשיא בית הדין של המפלגה. אלא שהיום בצהרים, קיבל בית הדין המפלגתי את עתירת שבח שטרן, מראשי אחת הקבוצות ביש"ע בליכוד, אשר טען כי למרכז הישן אין סמכות לבחור את נשיא בית הדין, וכי יש להמתין לכינוס ועידת הליכוד לשם הבחירה.

לכאורה, מדובר בהחלטות טכניות בלבד, אולם בשל ריח הבחירות שנישא באוויר, והדיווחים בימים האחרונים על האפשרות של הקדמתן, קיימת חשיבות לנאומים ולהצהרות שיינשאו בכנס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully