וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד חיל האוויר העניק תעודת הצטיינות לפצועה מהר הרצל

מפקד חיל האוויר ביקר את סמ"ר הגר זוהר בבית החולים, והעניק לה את תעודת מצטיינת הנשיא, אותה לא זכתה לקבל בעקבות פציעתה באסון בהר הרצל. "מודה לך ומאחל שתחלימי במהרה"

מפקד חיל האוויר, האלוף עידו נחושתן, ביקר היום (ראשון) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים את סמ"ר הגר זוהר שנפצעה באסון התמוטטות גשר התאורה בהר הרצל, והעניק לה את תעודת מצטיינת הנשיא אותה לא זכתה לקבל ביום העצמאות כמתוכנן.

הגר זכתה להצטיינות בעקבות שירותה כמדריכה בבית הספר להגנה אווירית, במסלול ההכשרה של מגמת טילי קרקע-אוויר. היא החלה את שירותה הצבאי כלוחמת במערך ההגנה האווירית ושירתה בסוללת "הוק", לאחר מכן הפכה למפקדת בטירונות, ולאחרונה למדריכה ראשית בבית הספר.

"תעודת ההצטיינות מוענקת לך על מקצועיות ודוגמה אישית", אמר האלוף נחושתן בביקורו, "עם כל ההערכה והאהבה שיש לחיל-האוויר ולי אלייך. אני מודה לך, ומאחל לך שתחלימי במהרה". אחד הרופאים בבית החולים הסביר לנחושתן על השיפור בפציעתה של הגר, וציין כי מצבה טוב. "היה לה מזל גדול שהיא נעלה נעליים גבוהות של לוחמות, הן הצילו לה את כף הרגל".

לאחר האסון, שגבה את חייה של סג"מ הילה בצלאלי, הגיעו לבקר את הגר זוג הוריה ושני אחיה הצעירים, המתגוררים כולם בניו יורק. "קרו לנו הרבה ניסים", אמר אביה של הגר. "נס ראשון היה הענפים, שמנעו מהעמוד ליפול ישירות על הקרקע ולפגוש בראש שלה. עוד נס היה שאחת המשתתפות בטקס הייתה רופאה, היא הנשימה אותה והצילה אותה".

לקריאה נוספת
מכתב איום נשלח למשרד ההסברה: "בטלו טקס המשואות"
שוב תקרית בהר הרצל: רכב במה התנגש ביציע הכבוד
לפני שבוע: שלושה מהחשודים בקריסה בהר הרצל שוחררו למעצר בית
גשר ענק קרס ברחבה בהר הרצל, בת 20 נמחצה למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully