וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הלך לשיעור בטיחות בנשק, וירה בו ובאשתו

בשביל זה צריך שיעור? תושב וירגי'ינה שיחק במהלך שיעור בטיחות בנשק עם אקדח בקליבר 0.45, ופלט כדור שחדר את ידו ופגע ברגלה של אשתו. המדריך טען: "יצאתי רגע מהחדר"

אם שאלתם את עצמכם מדוע יש להקשיב יותר טוב בלימודים, הנה התשובה: שיעור בטיחות בנשק שנערך השבוע בעיר רואנוקה שבוירגי'ניה, נקטע בדרמטיות כאשר אחד התלמידים ירה בשוגג בעצמו ובאשתו במהלך השיעור – כך דיווח העיתון "רואנוקה טיימס". השניים נפצעו באורח בינוני ופונו לבית החולים המקומי.

האירוע החל כשמייקל דיל, בן 54, החליט להצטרף לשיעור בטיחות בנשק יחד עם אשתו, מישל, בת ה-49. דיל שיחק עם אקדח בקליבר 0.45, אז נפלט לו כדור שחדר את ידו ופגע ברגלה של אשתו, אשר ישבה בסמוך. שוטרים וכוחות הצלה מחוזיים הגיעו למקום להעניק טיפול רפואי לפצועים, אשר כאמור, פונו לבית החולים. מדריך השיעור, תומס סטארק, טען בפני משרד השריף המקומי שהתקרית ארעה בעת שיצא מהחדר.

כעת נפתחה חקירה בנושא, שתנסה לברר האם היה פה מקרה של רשלנות מטעם מדריך הקורס שלא נמצא בחדר בעת הירי, או שמא הייתה זו טעות אנוש של היורה-פצוע, שלא הייתה יכולה להימנע. מה שבטוח, אחרי ה"הדגמה" הקשה הזו, הוא ילמד איך להתנהג עם כלי נשק.

המורה היורה: ירה כדורי סרק על תלמידיו - ונעצר
ארה"ב: בן 9 הביא אקדח לכיתה, בת 8 במצב קריטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully