וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחייו של צוללן בן 40 שנכנס למים בחוף אשדוד

רמי שני

28.4.2012 / 14:36

הנעדר נכנס לצלול ללא ציוד צלילה. חבריו שהיו עמו שמו לב להיעדרו והזעיקו את כוחות המשטרה. כוחות הצלה גדולים מחפשים אחריו באמצעות מסוק וסירות

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן)

תושב אשדוד בן 47 נעדר מאז שעות הבוקר המאוחרות (שבת) לאחר שצלל בחוף מי עמי באשדוד, סמוך לשובר הגלים, כשהוא ללא ציוד צלילה. האיש יצא עם כמה מחבריו בסירות קייאקים, וחברו לסירה סיפר כי הוא נשאר לנמנם וביקש ממנו להעיר אותו כשיעלה בחזרה לסירה.

חברים אחרים שהיו עמו שמו לב להיעדרו והזעיקו את כוחות המשטרה. בשעה זו מחפשים אחרי הנעדר כוחות הצלה גדולים באמצעות סירות, אופנועי ים ומסוק. שוטרים ומתנדבים רבים מסייעים בחיפוש רגלי על החוף.

בשבוע שעבר טבע למוות ליאור טבטה, בן 10 מאשקלון, לאחר שנסחף לים בעת ששחה מצפון לחוף דלילה בעיר. טבטה ובני משפחתו הגיעו בשעות הבוקר ביום שבת לחוף ונכנסו לים. בני המשפחה הצליחו לצאת מהמים, אולם אחיהם הקטן נעלם בין הגלים. לאחר האירוע פעלו לאיתורו כוחות הצלה, בהם אנשי משטרה ושיטור ימי, מד"א, יחידות מתנדבים, פרשים וצוללנים. גם בני המשפחה, תושבי קרית גת, הגיעו לסייע בחיפושים.

החיפושים אחריו נמשכו ארבעה ימים, עד שמצילים זיהו את גופתו במרחק כ-200 מטרים מן החוף והזעיקו את כוחות השיטור הימי. קרוביו של טבטה טענו כי הרשויות לא מסייעות בחיפושים. "לשרת בצבא אנחנו יכולים, להציל אותנו - לא. אם זה היה בן של בכיר כל העולם היה פה", אמר טרקו טבטה, בן דודו של ליאור. בתגובה לטענות המשפחה אמרו במשטרה כי נעשים מאמצים רבים לחפש אחר הילד.

עוד בנושא:
נמצאה גופת הילד שטבע בחוף דלילה באשקלון
משפחת הילד שנסחף לים: "מחפשים לבד, איפה המשטרה?"
נער בן 15 טבע למוות בבריכה כשטייל בנחל זוויתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully