וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגיעה בכנף: KFC תפצה במיליונים ילדה שהורעלה

מוניקה סאמן הייתה בת 7 כשסעדה עם משפחתה ברשת המזון המהיר בסידני, אך מנת עוף נגועה בסלמונלה גרמה לה לנזק מוחי ולפגיעה בלתי הפיכה בדיבור. הפיצוי: 8.3 מיליון דולרים

משפחה אוסטרלית זכתה בתביעה שהגישה נגד ענקית המזון המהיר KFC (קנטקי פרייד צ'יקן), ותפוצה ב-8.3 מיליון דולרים, לאחר שהשופט שוכנע כי בתם אכן הורעלה ונגרם לה נזק מוחי כתוצאה מאכילה במסעדה. בשנת 2005 נכנסה מוניקה סאמן יחד עם בני משפחתה לסניף KFC בווילווד שבמערב סידני, וביקשה את מנת העוף בטורטיה המפורסמת.

אלא שבנתח העוף שסעדה מוניקה, אז בת שבע, היה מצוי חיידק הסלמונלה המסוכן, המעיד לרוב על הגיינה לקויה ושימור לקוי של מזון. מוניקה הקטנה נפלה לתרדמת שנמשכה לא פחות מחצי שנה, ומאז איבדה את יכולת הדיבור והיא נותרה מרותקת לכיסא גלגלים. אחת מההאשמות נגד המסעדה, היא כי המסעדה מגישה מזון שנפל על הרצפה במקום להשליכו לאשפה.

ברשת KFC מתכוונים לערער על ההחלטה, דוחים את הטענות ומשוכנעים כי מצבה של מוניקה לא נבע מהמזון שצרכה בסניף האוסטרלי. "אנו חשים צער נוכח מצבה של מוניקה סאמן ומשפחה, אך לנו יש האחריות להגן על המוניטין שרכשנו כספקית מזון בטוח ואיכותי", נמסר מהחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • KFC
  • סלמונלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully