וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה מקום מקדונלד'ס בדירוג המזון המהיר בארה"ב?

1.7.2011 / 14:18

האמריקאים מעדיפים אותן קטנות: דווקא רשתות המזון המהיר הפחות מוכרות השיגו את המתחרות הגדולות שקיבלו ציונים נמוכים על איכות המזון ומהירות ההגשה

מקדונלד'ס, בורגר קינג וקנטקי פרייד צ'קן הן שלוש מרשתות המזון המהיר בארה"ב אבל שלושתן הפסידו, יחד עם עוד רבות אחרות, לרשתות קטנות כמו אין-אן-אאוט בורגר (In-N-Out Burger ) וצ'יק-פילה (Chick-fil-A) בדירוג לפי הטעם, כך לפי סקר חדש שפירסמה אתמול חברת קונסומר ריפורט בארה"ב.

"רשתות כמו מקדולנלד'ס וטאקו בל נהנות משווי שוק גבוה, אבל הלקוחות לא בהכרח חושבים שהן מציעות תמורה ראויה לכסף", אמר טוד מארקס, העורך הראשי של הסקר.

הסקר נערך בהתבסס על תשובות של 36,700 מנויים שביקרו ב-53 רשתות מזון מהיר יותר מ-98 אלף פעמים. רק 11% מהעונים אמרו כי המותגים הגדולים הינם "מעולים" ומספר גדול יותר דירג את הרשתות בציון "בינוני", "עלוב" או "עלוב מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסקר נערך בהתבסס על תשובות של 36,700 מנויים שביקרו ב-53 רשתות מזון מהיר יותר מ-98 אלף פעמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת אין-אנ-אאוט בורגר מדרום קליפורניה שאינה נמצאת בכל המדינות בארה"ב כבשה את המקום הראשון בשקלול דירוגי איכות האוכל, השירות, התמורה לכסף, ומהירות ההגשה.

מקדונלד'ס דורגה אחרונה בדירוג מסעדות ההמבורגר עם תוצאות נמוכות במיוחד בתחום איכות האוכל. במקום הלפני אחרון דורגה רשת בורגר קינג. רשת צ'יפוטלה (גריל מקסיקני) זכתה בתשואות במחלקת מסעדות המזון המהיר בהשראת אמריקה הלטינית, כאשר טאקו בל המפורסמת הגיע למקום לפני האחרון.

54% מהמשתתפים ציינו שהמחיר הנמוך היה אינדקטור חשוב בבחירתם, ולמרות זאת, רק 19% אמרו כי הרגישו שקיבלו תמורה טובה עבור כספם.

התמורה הטובה ביותר לכסף נרשמה עבור הרשתות אין-אנ-אאוט בורגר, פאפא מרפיס (פיצריה) וסיסי'ס פיצה, בעוד שסבארו וקנטקי פרייד צ'יקן נותרו הרחק מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully