וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והפעם: "סוכני אובמה בילו עם חשפניות באל סלבדור"

27.4.2012 / 11:50

מבוכה נוספת לממשל האמריקאי: לאחר פרשת הזונות מקולומביה, חשודים כעת מאבטחי הנשיא שביקרו במועדון חשפנות באל סלבדור. זונה ברזילאית טוענת: "נחת אמריקאי גרם לפציעתי"

לאחר שבשבוע שעבר נודע כי 12 סוכנים מהשירות החשאי האמריקאי, נתפסו מתרועעים עם זונות בקולומביה והוחזרו לארצות הברית - נחשפת כעת תקרית מביכה נוספת עבור אנשיו של הנשיא אובמה, כאשר ערוץ השייך לרשת CBS דיווח אתמול (חמישי) כי השירות החשאי בודק חשד להתנהגות בלתי הולמת מצד סוכני הנשיא, שביקרו במועדון חשפנות באל סלבדור בשנה שעברה, בזמן ביקור אובמה במדינה.

את החשד העלה אזרח אמריקאי אשר טען כי פגש באנשי השירות החשאי ובאנשי צבא אמריקאים בחודש מרץ בשנה שעברה, עת בילו במועדון חשפנות בסן סלבדור, כשהוא מוסיף כי ביקורם של אנשי השגרירות האמריקאית במקום הינו עניין שכיח.

אם לא די בכך, הרי שאתמול דווח כי זונה ברזילאית טוענת כי נפצעה בידי חיל אמריקאי שדחף אותה מרכב נוסע ודרס אותה, וכעת היא שוקלת להגיש תביעה בשגרירות ארצות הברית במדינתה נגדו, וכן נגד שלושה נחתים אמריקאים נוספים.

"מדובר ברקדנית מקצועית בתעשיית המין", אמר עורך דינה של רומילדה פריירה, אשר לדבריו נדחפה בידי אחד הנחתים ממכונית השגרירות לאחר ויכוח שפרץ ביניהם, זאת לאחר שבילו יחד במועדון לילה בבירה ברזיליה. בהמשך, לטענתו, נדרסה מרשתו בידי נהג הרכב וכתוצאה מכך נפגעה בריאות, בעצם הבריח ובצלעות.

השירות החשאי: "לא נמצא ביסוס להאשמות"

בממשל האמריקאי מסרבים להתרגש בשלב זה מהדיווחים; מנהל השירות החשאי, מארק סאליבן, הגיב לחשד כי אנשיו פעלו בצורה לא ראויה באל סלבדור ואמר כי "לא נמצאו ראיות של ממש" בהאשמות נגדם. דוברת מחלקת המדינה, ויקטוריה נולנד, ציינה כי החשדות נבדקים, לעומת שר ההגנה לאון פנטה אשר הודיע כי הפנטגון אינו חוקר את האירועים.

בתגובה לפרשה שאירעה, לכאורה, בברזיל, נטען במחלקת המדינה האמריקאית כי הזונה הברזילאית היא זו שהתעקשה לפתוח את דלת המכונית הנוסעת. משנכשלה בניסיון - נפלה מהרכב ובכך גרמה לעצמה את הנזק המתואר.

עוד בנושא
קו ההגנה של מאבטחי אובמה: "לא ידענו שהן זונות"
הסקנדל בקולומביה: "זונות נחשפו ללו"ז של אובמה"
אובמה על סקנדל הזנות: "אם זה נכון, אני אכעס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully