וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות העצמאות: כמה התאספו בבימות המרכזיות?

כבכל שנה גדשו המוני עם ישראל את בימות הבידור בערים הגדולות ברחבי הארץ. שיטת מיפוי דמוגרפי המבוססת על מדגם אותות סלולריים שפיתחה חברת "טרנדאיט" בדקה את כמות החוגגים

עם ישראל יצא אמש (רביעי) בהמוניו לחגוג את ערב יום העצמאות ברחבי הארץ. סביב במות הבידור בערים הגדולות התאספו אלפי בני אדם שהגיעו לציין את 64 שנות עצמאותה של המדינה וחזו בהופעות של מיטב אמני ישראל ובמופעי זיקוקים מרהיבים. את מוקדי האירועים המרכזיים בערים גדשו גם בני נוער רבים, שכהרגלם, השתובבו ברחובות עד שעות מאוחרות והתיזו על העוברים והשבים ספריי קצף.

חברת טרנדאיט, סטארטאפ ישראלי הפועל מאז 2008 ומספק נתונים דמוגרפיים בזמן אמת ברמת דיוק של 85% ומעלה על בסיס מדגם אותות סלולריים, בדקה את נתוני החוגגים בבמות הבידור במספר ערים מרכזיות: חיפה, נתניה, תל אביב, ירושלים ובאר שבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למעלה מ-10,000 בני אדם התאספו סביב הבמה המרכזית בכיכר רבין בתל אביב. על במת הבידור בתל אביב הופיעו בין היתר, מומי לוי, מירי אלוני, שולה חן, ומופע מיוחד של "הרביעייה" - שם טוב לוי, אלון אולארצ'יק, שלמה יידוב ואפרים שמיר.

20 אלף חוגגים בבאר שבע

שיאנית הארץ הייתה באר שבע שהצליחה למשוך קרוב ל-20 אלף חוגגים לבמת הבידור המרכזית ברחבת העירייה. בין היתר הופיעו בעיר קובי אפללו, רוני דלומי, המרפסות, ישי לוי ולהקות מקומיות.

על פי נתוני טרנדאיט, חגגו בבמה המרכזית בחיפה מעל 4,000 בני אדם. על הבמה המרכזית בעיר הופיעו בין היתר רמי קלינשטיין, דין דין אביב, קרולינה, ריטה, אייל גולן ועוד. בנתניה בילו מעל 2,000 ישראלים בבמה המרכזית בכיכר העצמאות, והופיעו בה האמנים דני סנדרסון ומושיק עפיה.

בעיר הבירה התאספו קרוב ל-10,000 בני אדם בחגיגה המרכזית וחזו בהופעות של קרן פלס, סאבלימינאל עם מומי לוי ויוסי אזולאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully