וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה ביפן: מי רצח באכזריות דוגמנית רוסיה?

23.4.2012 / 20:25

הדוגמנית בת ה-19 נמצאה ביום שישי ללא רוח חיים בדירתה כשהיא דקורה בכל חלקי גופה. חבר שמצא אותה לדבריו התקשר להזעיק את המשטרה, ואילו כלי הרצח נעלם. צפו

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

משטרת עיר הנמל יוקוהמה שבדרום יפן חוקרת בימים האחרונים רצח אכזרי של דוגמנית רוסיה בת 19 שנמצאה ביום שישי האחרון בדירתה כשהיא דקורה בכל חלקי גופה. הדוגמנית, אנה פילימינובה, שכפי הנראה נרצחה כבר ביום חמישי, מתה מאיבוד דם רב בשל דקירה בחזה. כמו כן עולה מהנתיחה שלאחר המוות כי היא ספגה גם דקירות סכין בידייה ובבטנה, כשאחת מהן ניקבה את אחת מראותיה.

יום לאחר הרצח התקבלה שיחה במשטרה, בה הודיע גבר מקומי כי חברה של פילימינובה - צעיר ממוצא פרואני - הוא שביצע את הרצח. כוחות המשטרה שהגיעו לדירה מצאו בה את האיש שוהה לצד גופתה של הדוגמנית. הוא סיפר לשוטרים כי בא לבקר את חברתו, אך כשנכנס לדירתה מצא אותה מתבוססת בדמה כשלצדה סכין מטבח. אך למרות זאת, הסכין לא נמצאה במקום בו הושארה ועל כך אמר האיש הוא נכנס ללחץ והשליך את הסכין לנהר סמוך. הסכין אכן אותרה בידי השוטרים בנהר, ושני הצעירים שהיו במקום נעצרו בחשד למעורבות ברצח, אך שניהם טוענים כי הגיעו לדירה רק משום שפילימינובה לא ענתה לטלפון. במשטרת יוקוהמה מבטיחים להוסיף ולחקור את הפרשה, עד שיימצא האיש שקטע בצורה כה טראגית את חייה של הדוגמנית המבטיחה.

עוד באותו נושא:
ארה"ב: שוחרר בערבות הנאשם ב"רצח הקפוצ'ון"
הודו: השחקנית נחטפה על ידי קולגות שערפו את ראשה
הרצח וחטיפת התינוק: נעצרה חשודה ש"רצתה לאמץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully