וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח וחטיפת התינוק: נעצרה חשודה ש"רצתה לאמץ"

לאחר איתורו של קיגן שוקארט בן ה-3 ימים, נעצרה ורנה מקליין בת ה-30 והודתה שחטפה אותו לאחר שרצחה את אמו. המניע לא ברור, אך לדברי אחותה, באחרונה דיברה על כוונתה לאמץ

המשטרה במדינת טקסס בארצות הברית עצרה היום (רביעי) צעירה בת 30 בשם ורנה מקליין, אחות במקצועה, החשודה ברציחתה של קיילה גולדן, אתמול מחוץ למרפאה בפרבר צפוני של העיר יוסטון, ובחטיפת בנה בן השלושה ימים, קיגן שוקארט.

התינוק נמצא בלילה בריא ושלם, כשש שעות לאחר הרצח, בדירה לא הרחק מהמקום, בעיירה ספרינג. בהמשך נעצרה החשודה, ולפי דיווחי המשטרה, היא הודתה מיד במעשים, ואף חשפה פרטים מוכמנים שרק מי שהיה בזירת הרצח יכול לדעת.

המניע לרצח ולחטיפה אינו ברור, אולם אחותה של מקליין, קורינה ג'קסון, סיפרה למשטרה כי אחותה אמרה לה באחרונה שהיא מתכוונת לאמץ תינוק "בקרוב" - וכי מיד לאחר החטיפה סיפרה לה ש"יש לה את הילד". זמן קצר לאחר מעצרה והודאתה, הובאה מקליין לבית משפט והואשמה ברצח מדרגה ראשונה.

פרטי המקרה עדיין מעורפלים, אולם ידוע כי גולדן נרצחה אתמול אחר הצהריים (לפי שעון יוסטון) עם צאתה מהמרפאה בפרבר ספרינג, שם ערכה ביקורת שגרתית לתינוקה. לפי דיווחי עדי ראייה למשטרה המקומית, גולדן בת ה-28 יצאה מהמרפאה עם התינוק, ובחניון התפתח ויכוח בינה לאישה אחרת - שירתה בה מספר פעמים (העדים דיווחו על שבע יריות), חטפה את התינוק וברחה מהמקום במכונית פאר מסוג "לקסוס", בה ישב ככל הנראה גבר נוסף. לפי שעה, עם זאת, לא נעצר איש פרט למקליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully