וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 10 נסחף בים באשקלון, קיים חשש לחייו

רמי שני

21.4.2012 / 13:10

כוחות ההצלה פועלים על מנת לאתר ילד ששחה עם שני אחיו בחוף ללא מציל - חשש כבד שהוא טבע. שלושת האחים שחו באזור המוגדר כמסוכן אך שני האחים הגדולים הצליחו לצאת מהמים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

חשש לחייו של בן 10 שנעדר משעות הבוקר (שבת) בעת ששחה בים, מצפון לחוף דלילה שבאשקלון. כוחות הצלה, בהם אנשי משטרה ושיטור ימי, מד"א, יחידות מתנדבים, פרשים וצוללנים לאורך החוף פועלים לאיתור הילד שיצא לשחות עם שני אחיו הגדולים בחוף ללא מציל וישנו חשש כבד כי הוא טבע. במקביל החלו אופנועני ים לסרוק את האזור שנמצא במרחק מן החוף, פועלים בשעה זו על מנת לאתר את הילד, שיצא לשחות עם שני אחיו הגדולים בחוף ללא מציל וישנו חשש כבד כי הוא טבע.

שלושת האחים הגיעו בשעות הבוקר לחוף ונכנסו לים באזור שמוגדר כסוער ומסוכן. שני האחים הגדולים הצליחו לצאת מהמים, אולם אחיהם הקטן נעלם בין הגלים. עוברי אורח שהיו על החוף ניסו לאתרו, אך ללא הצלחה. אחותו של הילד סיפרה כי היא ניסתה למשות אותו אל מחוץ למים אך ככל הנראה, מכיוון שהן היא והן אחיה לא יודעים לשחות, היא בקושי הצליחה לחלץ את עצמה אל מחוץ למים – לכן לא הצליחה לעזור לו.

חיפושים אחר ילד שאבד בחוף, אשקלון. ירון קאפח, דוברות מד"א, מד"א
עוברי אורח שהיו על החוף ניסו לאתר את הילד, אך ללא הצלחה. חוף הים באשקלון, הבוקר/מד"א, ירון קאפח, דוברות מד"א

"הים בתקופה הזאת מסוכן לרחצה ולמרות זאת אנשים מגיעים לכאן לשחות. מי שעושה את זה – מסכן את עצמו", אמר פקד ליאור מצרפי, קצין משטרה וקהילה במשטרת אשקלון. "מהחקירה שלנו עולה שהשלושה הגיעו לחוף ודי מהר לאחר שנכנסו למים הם נקלעו למצוקה בשל תנאי הים הקשים. זה המקום להגיד לאזרחים שלמרות מזג האוויר הנאה – הים מסוכן לרחצה. מה גם שבחוף אין בגלל שירותי הצלה". יחידות החיפוש ימשיכו את פעולתן בתוך זמן קצר לאחר שיצטיידו באמצעים כדלק למנועי האופנועים וחמצן למיכלי הצוללנים. עד לשעה זו הילד טרם נמצא.

בתוך שבוע - שניים טבעו למוות

ביום רביעי האחרון טבע למוות פנחס מרקובסקי, בן 15 מירושלים, בבריכות המשקפיים בנחל הזוויתן שברמת הגולן. הנער, שבילה במקום עם בני משפחתו, נמשה מהמים וצוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו במסוק לבית החולים ומאוחר יותר נקבע מותו.

לפני שבוע בדיוק, במהלך החג, טבעו למוות נער בן 12 באגם פארק גולדה שבנגב. הוא חולץ על ידי כוחות ההצלה, וצוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעק לפארק פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה. במרכז הרפואי נקבע מותו. בן דודו של הנער, בן 10, שנכנס עמו למים, טבע אף הוא, אולם חולץ בהמשך על ידי כוחות ההצלה, ומצבו הוגדר קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully