וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין של כבל להסתדרות: למכור את דירתו של עיני

פנחס וולף

20.4.2012 / 7:00

פעילים התומכים במועמדות איתן כבל לראשות ההסתדרות תלו מודעות מכירה לדירת יוקרה, המפנות את המתעניינים לעופר עיני. "מנהיג פועלים שחי בדירת פאר שרכשה עבורו ההסתדרות"

"לרגל סיום תפקיד, דירת שרד למכירה" - כך נפתחת "מודעת מכירה" שתלו פעיליו של חבר הכנסת איתן כבל (העבודה), המתמודד על ראשות ההסתדרות מול עופר עיני. הדירה המדוברת במודעה נרכשה לפני מספר שנים על ידי ההסתדרות כדי שתשמש את היו"ר עיני, מהלך עליו מתח ביקורת כבל, בטענה כי עיני מתגורר הלכה למעשה בדירה יקרה בצפון תל אביב שהארגון רכש עבורו.

במודעה נכתב עוד: "רח' מאיר יערי, על פארק הירקון, פינוי מיידי: 23 במאי, רק 3.9 מיליון". מספר הטלפון הרשום על המודעה הוא של משרדי ההסתדרות, ולידו נכתב: "לבקש את עופר". תליית המודעות באה לאחר שכבל תקף את רכישת דירת השרד, במסיבת העיתונאים שערך השבוע, ואף הכריז כי עם היבחרו לתפקיד ימכור אותה.

כבל מול עיני - המאבק על ראשות ההסתדרות:
כבל במתקפה נגד עיני: "הוא משת"פ של הממשלה"
אחרי השביתה: בליכוד תומכים בעיני לראשות ההסתדרות
כבל יתמודד מול עיני - פרץ יודיע על פרישתו מהמרוץ

מודעה נגד עופר עיני שתלו פעילי איתן כבל במסגרת ההתמודדות על ראשות ההסתדרות אפריל 12. ספק 500
"האיש רכש דירה במגדל יוקרה ברמת השרון ומעז ברוב חוצפתו להחזיק גם את הדירה הזאת". המודעה/ספק 500

"לא יתכן שמי שאמור להיות מנהיג פועלים חי בדירת פאר בצפון תל אביב שנרכשה עבורו על חשבון העובדים", אמרו לוואלה! חדשות הפעילים שתלו את המודעות. "האיש רכש דירה במגדל יוקרה ברמת השרון ומעז ברוב חוצפתו להחזיק גם את הדירה הזאת. בפעם הבאה שלא יתפלא למה הוא נבעט ממחאה שהתחילה בגלל מצוקת הדיור של צעירי ישראל. במקום לצאת נגד השיטה הוא הפך להיות חלק ממנה".

"גר בצפון תל אביב, מספר שגר בבאר שבע"

כאמור, במסיבת העיתונאים השבוע הכריז כבל כי "עם כניסתי לתפקיד אעמיד למכירה את דירת השרד, שלראשונה נרכשה עבור עופר עיני, ואמשיך להתגורר בראש העין". כבל ביקר לא רק את רכישת הדירה, אלא גם את שיטות הניהול של עיני בהסתדרות ומינוי קרוביו. "אני לא חש בנוח כשאני מגלה, דרך התקשורת, שהוא מינה את בת הזוג שלו ליושבת הראש של רשת החינוך של ההסתדרות, ואת אחיו ליו"ר סיעה, שמקבל עשרות אלפי שקלים על חשבון העובד", אמר כבל, והוסיף כי "אני בוודאי לא חש בנוח נוכח העובדה שהוא גר בדירה יוקרתית בצפון תל אביב, אבל מספר שהוא גר בבאר שבע. אבל כל אלה מתגמדים מול החטא הגדול שלו – שיתוף הפעולה עם חיסול העבודה המאורגנת".

ממטה עיני נמסר בתגובה כי "מאות אלפי העובדים החברים בהסתדרות יודעים שתחת עופר עיני הפכה ההסתדרות לארגון החזק והמשפיע ביותר בישראל, וההתנהלות הילדותית של מטה כבל מתאימה לקמפיין למועצת תלמידים ולא לארגון כה מכובד כמו ההסתדרות".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully