וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המין הקבוצתי בחוף: "לבחון את התנהגות הציבור"

17.4.2012 / 19:45

מפקד מחוז תל אביב ניצב אקסול התייחס למקרה בחוף בתל אביב בו צפו עוברי אורח במין הקבוצתי. "ציבור שלם עמד מנגד ולא הניד עפעף. הכי נוח להאשים את המשטרה"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד)

משטרת מחוז תל אביב חוקרת את נסיבות האירוע בחוף בוגרשוב בתל אביב בו על פי עדויות קיימו מספר גברים יחסי מין עם אישה לעיני כל. מפקד מחוז תל אביב ניצב אהרון אקסול שהחל לחקור את התנהלות המשטרה במקרה אמר לוואלה! חדשות: "אנחנו בוחנים את השתלשלות האירועים בכמה מימדים. אנחנו בוחנים את הפן המקצועי שלנו. האם כשלנו או לא ולא מתכוונים לעבור על כך לסדר היום ובודקים גם את ההיבט הפלילי של המקרה".

אך לדברי ניצב אקסול, העבירה הפלילית אינה העיקר הפעם, אלא ההיבט הציבורי: "הבעיה האמיתית היא שציבור שלם עמד מנגד ולא הניד עפעף. מדובר היה ביום שבו ילדים נמצאים בחופש והרבה אנשים נמצאים בחוף הים לא יכול להיות שמכל האנשים שהיו שם רק אדם אחד מתקשר. מפספסים פה את העיקר – צריך לבחון פה את הציבור, הכי נוח להאשים את המשטרה".

אקסול סיפר כי במשטרה יודעים בוודאות שהתקבל דיווח אחד אודות האירוע ו"ייתכן כי התקבל דיווח נוסף, הנושא בבדיקה". לדבריו, השיחה התקבלה במוקד בשעה 15:05 ושני שוטרים שהיו בחוף הים במסגרת טיפול באירוע אחר הגיעו למקום "לכל המאוחר בשעה 15:15, אך כל הנראה הארוע כבר הסתיים - לא ייתכן שהשוטרים היו מפספסים ארוע כזה".

חוקרי תחנת לב תל אביב הגיעו מוקדם יותר היום לחוף בוגרשוב בתל אביב והחלו לחקור את נסיבות המקרה. בין היתר הגיע למקום קצין החקירות והבילוש של התחנה וגבה עדויות מעובדי המסעדה הסמוכה לאזור בו אירעו המעשים. במסגרת הבדיקה תבחן התנהלותם של גורמי משטרה. כמו כן, נפתחה חקירה לאיתור המעורבים לכאורה באירוע, בהם האישה, שזהותה עדיין לא ידועה.

עד ראייה: "היא נראתה לא שפויה. חשבתי שהיא נערת ליווי"

קובי גניש, תושב רמת גן, סיפר הבוקר לוואלה! חדשות על האירוע. "עבדתי במסעדה במשמרת בוקר. ראיתי בחוץ עשרה חבר'ה כבני 18 עד 20. הם עמדו במעגל וביניהם אישה כבת 30 שלבשה ז'קט ג'ינס ותחתונים, שרקדה איתם. היא נראתה לא שפויה. חשבתי שהיא נערת ליווי, גם כי רואים הרבה כאלה פה בחוף וגם כי היא ביקשה מהם מדי פעם כל מיני דברים, כמו כסף וסיגריות".

גניש אמר כי מדי פעם האישה לקחה כמה מהגברים לים, ושם בוצע אקט מיני. "היו המון אנשים בחוף, זה היה בימים הראשונים של פסח, הרבה משפחות עם ילדים, רובם לא התערבו. היו כמה אנשים שניגשו אליה, אבל היא אמרה להם לא להתערב". למרות התיאור יוצא הדופן, טען העובד כי לא חשב שמדובר באירוע חריג במיוחד. "רואים פה בחוף הרבה דברים, אלכוהוליסטיות, נרקומניות", ציין.

עוד באותו נושא
פרשת המין הקבוצתי: "חשבנו שמדובר בנערת ליווי"
המין הקבוצתי בחוף בתל אביב: המשטרה פתחה בחקירה
"עשרות צפו במין קבוצתי עם צעירה בחוף בת"א לאור יום"

לפנייה לכתבת: מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully