וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המין הקבוצתי בחוף בתל אביב: המשטרה פתחה בחקירה

17.4.2012 / 13:30

נסיבות המקרה, בו קיימו כמה גברים יחסי מין עם אישה בחוף הים לעיני כל ייחקרו, כמו גם ההתנהלות של המשטרה באירוע. אחת מעדות הראייה: "היא לא הייתה בסכנה"

משטרת מחוז תל אביב הודיעה היום (שלישי) כי היא פתחה בבדיקה של נסיבות האירוע בחוף בוגרשוב, בו על פי עדי ראיה קיימה אישה יחסי מין עם גברים לפני כשבועיים. במסגרת הבדיקה, תברר המשטרה את התנהלותם של גורמי משטרה, בשל תלונות לפיהן כוחות המשטרה לא הגיעו גם לאחר שיחות שהתקבלו מעדי ראיה. כמו כן, נפתחה חקירה לאיתור המעורבים לכאורה באירוע. המשטרה קוראת לעדי ראיה שהיו בחוף להגיע לתחנת לב תל אביב ברחוב דיזנגוף בעיר, או להתקשר למוקד 100.

במקביל, הולכות ומתרבות העדויות והגרסאות לאירוע החריג שנחשף הבוקר (שלישי) בעיתון "הארץ". על אף הטענות כי מדובר באירוע קשה וכי המשטרה לא טיפלה בו כלל, למרות פנייה למוקד 100, צעירים נוספים שהיו במקום טוענים כי האירוע כלל לא היה נראה להם חריג. לירון, אחת מהצעירות שהיו בחוף בזמן האירוע סיפרה בצהריים בראיון לגלי צה"ל כי האישה שקיימה יחסי מין עם הצעירים הייתה בת 40 וכי כלל "לא הייתה תחושה שהיא בסכנה". היא ציינה כי למעשה הייתה "מזועזעת מזה שבת 40 מתעסקת עם קטינים". עוד סיפרה לירון כי כל האנשים שניסו לקחת את האישה לצד ולהפסיק את המעשים נתקלו בסירוב מצידה.

שרב בת"א מרץ 2012. דרור עינב
"היא לא הבנאדם הכי נורמטיבי שראיתי, אבל היא השתעשעה וזה נראה כמו קלות ראש ולא כמו מצוקה"/דרור עינב

לצד זאת אמרה עדת הראייה כי הצעירים שהיו מעורבים באירוע היו קטינים, ורמזה כי עובדי המסעדה הסמוכה לא הזמינו את המשטרה מכיוון שהם שמכרו את האלכוהול לקטינים, "ואולי זו הסיבה שהם לא רצו שהמשטרה תגיע". על האישה אמרה כי "היא לא האדם הכי נורמטיבי שראיתי, אבל היא השתעשעה וזה נראה כמו קלות ראש ולא כמו מצוקה. היא נשכבה על עוד אנשים בחוף, ביקשה מכל בנאדם בחוף אלכוהול וכסף, הסתובבה עירומה בחוף ויצאה מהמים בלי תחתונים". לירון שבה והדגישה בראיון כי לרגע לא חשבה שמדובר באירוע בכפייה ואמרה: "לרגע לא חשבתי להתקשר למשטרה, אני גרה בתל אביב, זו לא פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה. אמנם לא אחד לאחד, אבל יש בנות קלות דעת שעושות כאלה דברים".

עדת ראייה: "ליטפו אותה ושכנעו אותה להישאר"

המקרה פורסם הבוקר לראשונה בעיתון "הארץ". תושבת ירושלים שהייתה עדת ראייה למקרה סיפרה לעיתון: "הם נדבקו אליה, ליטפו אותה, ושכנעו אותה להישאר. בכל פעם היה אחד שנכנס למעגל, מדבר איתה כמה דקות ואז פשוט שוכב איתה, בין כל האנשים שם", היא ציינה כי התקרבה למקום האירוע ושוחחה קצרות עם הצעירה. מתוך השיחה, אומרת העדה, היא הבינה כי הצעירה שנמצאה בלב האירוע לא הייתה מודעת למתרחש.

העדה סיפרה עוד, כי הזעיקה את המשטרה למקום, אולם לדבריה נתקלה בתגובה מפתיעה מצד המוקדנית ששאלה אותה איפה זה רחוב בוגרשוב ולקח לה דקות ארוכות לטפל בקריאה. יחד עם זאת, על פי הדיווח, במשטרה לא ניתן לאתר את תיעוד השיחה עם המוקדנית משום שהייתה באותו יום תקלה במערכת הקלטת השיחות. כמו כן, דווח כי על פי המשטרה הגיעו למקום שוטרים ארבע דקות לאחר הקריאה, אך בדו"ח האירוע נכתבה הערה על פיה "התקבלה תלונה על מעשה מגונה בחוף הים. במקום היו משפחות ואזרחים שנכחו בחוף - ולא נמצא אירוע", זאת בעוד עדת הראייה טוענת כי השוטרים הגיעו למקום בעיצומו של האירוע.

ממשטרת תל אביב נמסר בתגובה כי האירוע נבדק על ידי כל הגורמים הרלוונטיים. "עד לרגע זה לא נמצאו קריאות 100 שדיווחו על האירוע הנדון, למעט קריאה של אזרחית אחת. שוטר שהגיע למקום שתי דקות לאחר הקריאה לא מצא שום עדות להתרחשות המתוארת", נמסר. "תמוה בעינינו שעל אירוע כל כך חריג וחמור לא התקבלו תלונות נוספות על ידי אזרחים. בכל מקרה, אם יהיו פרטים נוספים וראיות נוספות האירוע ייבחן מחדש". במשטרה סירבו להתייחס לתקלה שבגללה לא ניתן היה לשחזר את הקלטת השיחה בין עדת הראייה למוקדנית.

"עשרות צפו במין קבוצתי עם צעירה בחוף בת"א לאור יום"

לפנייה לכתבת: מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully