וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקור רוח, ברוגע: החשוד ברצח אמו בתל אביב שחזר

16.4.2012 / 17:52

"שתיתי בקבוק יין שלם ולקחתי 8 כדורי קלונקס", סיפר החשוד ברצח אמו במוצאי החג, שהבוקר הודה בדקירתה. לטענתו, האם התייחסה אליו באופן משפיל, וניסתה לגרש אותו מהבית

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, אבי כהן; עריכה: יותם בן-דוד;
קריינות: אביב אברמוביץ')

בנימין דוידי, החשוד כי דקר את אמו למוות בליל שבת האחרון, שחזר אחר הצהריים (שני) את האירוע יחד עם חוקרי משטרת תל אביב. דוידי שהה עם החוקרים מספר דקות בזירת הרצח, אז ירד עם החוקרים אל מתחת לבניין, והמשיך את השחזור בגינת הבית.

מי שהגיע לדירה בשעת השחזור מצא בית מוזנח ומבולגן, וכמעט לא היה בו אוכל, מלבד מעט מצות ומים. גורם בכיר המעורה בפרטי החקירה אמר כי הבוקר הודה דוידי באופן מלא בכך שדקר את אמו. עם זאת, במהלך השחזור הוא הביע חרטה. בין היתר התייחס דוידי לעוני שבו שרתה המשפחה כגורם שעמד מאחורי המעשים. לאורך השחזור היה דוידי קר רוח, לא בכה, ושחזר את המעשים באופן טכני.

אישה נדקרה למוות בדירתה בתל אביב. דרור עינב
בית מוזנח ומבולגן, לא היה בו אוכל, מלבד מעט מצות ומים. זירת הרצח בשבת האחרונה/דרור עינב

בין היתר, בהודאתו אמר דוידי שהאם נהגה לפגוע בו ולהתייחס אליו באופן משפיל, וכי בוויכוח בין השניים בשבת לחצה עליו האם לעזוב את הבית. עוד הוא ציין כי השתמש בסכין שמצא בבית, ולא הגיע עם נשק מבעוד מועד. בניגוד להודאתו הראשונית בחקירה, סיפר דוידי שלפני האירוע שתה בקבוק יין שלם בבית הכנסת, ונטל שמונה כדורי קלונקס, המשמשים להתמודדות עם חרדה.

המעצר הוארך בשבוע

מעצרו של דוידי הוארך אתמול עד ליום ראשון הבא. עד אז מקווים במשטרה להשלים את החקירה, על הפרטים הטכניים שנותרו פתוחים בה, בטרם יועבר התיק לפרקליטות המדינה.

האירוע החל כאשר דוידי התקשרה בשעות הערב למוקד חירום והתלוננה על כך שנפצעה בלבה, כשברקע השיחה נשמע קול של גבר. דוידי סיפרה לאחר מכן למוקדנית כי נדקרה בחזה?. כוחות המשטרה הוזעקו למקום וצוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה.

בן זוגה של האישה סיפר בחקירתו שלא נכח בדירה בעת האירוע. מיד לאחר מכן פתחה המשטרה בחיפושים אחר בנה של הנרצחת. חוקרים בדירה סיפרו כי "הזירה מדברת", משמע, ישנן ראיות רבות למה שאירע.

עוד בנושא
הנרקומן החשוד ברצח אמו יישלח לבדיקה פסיכיאטרית
מעצר החשוד ברצח אמו בתל אביב הוארך בשבוע
חשד: בת 63 נרצחה בדקירות על ידי בנה בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully