וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם משרד ראש הממשלה משתיק תלונות של עובדים?

טל שלו

16.4.2012 / 11:03

עובדי האגף לביקורת המדינה התלוננו על תפקודו של מנהל בכיר, וטוענים כי במשרד פועלים לטייח בדיקה אם הוא נקט בדרך לא הולמת. משרד רה"מ: "משך הטיפול - לא ארוך מהרגיל"

משרד ראש הממשלה חוקר את תהליכי העבודה ואת יחסי האנוש באגף לביקורת המדינה, המסונף אליו. זאת, בעקבות חשדות להתנהגות לא הולמת ולמינויים שלא כדין של מנהל בכיר באגף. החקירה, שנחשפה הבוקר (שני) בעיתון ידיעות אחרונות, נפתחה בעקבות תלונות של עובדי המקום, בדבר יחס משפיל, התפרצויות זעם, ומינויים של אנשים ללא כישורים מתאימים וללא תואר אקדמי.

לפי הדיווח, החקירה החלה לפני כמה שבועות, כאשר עובדת באגף הביקורת התלוננה באוזניו של מנכ"ל אחד ממשרדי הממשלה בדבר התנהלותו והתנהגותו של המנהל הבכיר באגף. המנכ"ל בחר להתעמת עם הבכיר במהלך ישיבה של ועדת השרים לביקורת המדינה.

בעקבות הוויכוח, שהידרדר לטונים צורמים, החליטו עובדים נוספים באגף לגבות את דבריה של העובדת, ולפנות למבקרת הפנים במשרד ראש הממשלה, שהורתה שלא לפגוע בעובדת. העובד הבכיר עצמו דחה את הטענות, ואמר שמדובר "בניסיון לחיסול אישי" מצד קבוצת עובדים באגף. לדבריו, העובדים "מנסים לחסל אותי בגלל שאני עושה סדר באגף, אחרי שנים של ליקויים. הם מנסים להרוס את שמי הטוב, ואני לא אתן להם. אני עושה כאן עבודה נאמנה, ויעידו על כך כל מכתבי התודה שקיבלתי מראש הממשלה. כל חיי רק עזרתי לעובדים, ועכשיו הם נגדי", סיפר בשיחה עם העיתון.

במשרד ראש הממשלה אישרו היום (שני) כי מתנהלת בדיקה פנימית באגף לביקורת המדינה, אך דחו טענות שהשמיעו גורמים במשרד על ניסיונות השתקה של התלונות. "הבדיקה נמשכת פרק זמן מקובל במקרים מסוג זה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully