וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח הסדרתי בפריז: משטרת צרפת עצרה חשוד

בן 33 נעצר בפרבר דרומי של הבירה, בחשד שהוא קשור לרציחת 3 גברים ואישה באמצעות אותו נשק מאז נובמבר. הרוצח נעזר באופנוע - אולם לפי ההערכות הוא אינו קשור למחבל מטולוז

משטרת צרפת הודיעה אמש (שבת) כי עצרה לתשאול אדם החשוד כי הוא קשור לרציחתם של לפחות ארבעה בני אדם באזור פריז בחודשים האחרונים - מעשי רצח המיוחסים לרוצח סדרתי הפועל באזור העיר.

לפי דיווחי כלי התקשורת בצרפת, החשוד, בן 33, נעצר בדירתו באסון, פרבר של הבירה, וחיפוש נערך בדירה. הרצח האחרון מהארבעה, בתחילת החודש הזה, אירע באותו פרבר דרומי: אישה בת 47, מהגרת מאלג'יריה, נורתה למוות בפתח ביתה. שלושת מעשי הרצח הקודמים, של שלושה גברים בני 35, 52 ו-81, אירעו בנובמבר, בפברואר ובמרץ.

כל ארבעת מעשי הרצח בוצעו באמצעות אותו נשק בקליבר 7.65 מ"מ, ובכל ארבעת המקרים, לאחר שירה בקורבנו, נמלט הרוצח מהמקום על אופנוע - אותו מתווה בו השתמש גם מוחמד מראח, המחבל שרצח שבעה בני אדם באזור טולוז, אולם במשטרה מעריכים כי אין קשר בין המקרים. לאחר הרצח הראשון מהארבעה הסגיר עצמו אדם למשטרה וטען כי הוא הרוצח - אולם הוא חזר בו בהמשך מהודאתו, ובינתיים נמשכו הרציחות בעודו במעצר. למרות זאת, הוא עדיין עצור בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully