וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריה של הצעירה שטבעה בכנרת: "מלאך שנקטף"

קובי דוד

15.4.2012 / 11:00

הקהילה האתיופית בראשון לציון אבלה על מותה של רותי ייאלו שטבעה בכנרת. אחרי שעות של היעדרות נמצא ארוסה על ידי המשטרה ופונה לבית החולים: "ניסה לדקור עצמו במספריים"

צילום מסך

(צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק)

בן זוגה של רותי ייאלו, שטבעה אתמול (שבת) למוות בחוף דוגית בכנרת, התקשה לקבל את הבשורה על מות ארוסתו. בן הזוג, שרק לפני מספר שבועות הציע לייאלו נישואים, נעדר במשך שעות ארוכות מאז אתמול. לחבריו סיפר כי הוא חוזר לביתו באשדוד, אלא שלאחר מספר שעות גילו כי הוא אינו זמין בטלפון הסלולרי והגישו תלונה במשטרה על היעדרותו. בשעות הבוקר המוקדמות הכריזו כוחות המשטרה כי הוא נעדר והחלו בחיפושים אחריו, ולאחר זמן קצר הוא נמצא בישוב מעלה גמלא, כשלא הצליח להניע את רכבו וביקש עזרה מעובר אורח שהכניס אותו אל ביתו. אחר הצהריים, הובאה רותי למנוחות בבית העלמין בראשון לציון.

במשטרה סיפרו כי מצבו הנפשי קשה מאוד. "הוא שרוי בסערת רגשות, מסרב לאכול ולשתות ואף ניסה לדקור עצמו במספריים בביתו של האזרח שהגיש לו עזרה". צוות השוטרים שהוזעק למקום פינה אותו לטיפול רפואי בבית החולים זיו בצפת.

"היא הייתה מלאך שנקטף"

בני הזוג הגיעו לנפוש אתמול בכנרת יחד עם חבריהם. הטיול שתוכנן מראש נגמר בטרגדיה מזעזעת. בשעות הצהריים נסחפו בני הזוג עם מזרן ים בכנרת והחלו לאבד את שיווי המשקל בתוך במים. בן זוגה של ייאלו נחלץ מהמים על ידי סירה שחלפה בקרבת במקום, ואילו היא טבעה וגופתה נמשתה לאחר מספר שעות.

אבל כבד ירד על הקהילה האתיופית בעיר ראשון לציון עם הישמע הבשורה המרה על מותה של ייאלו, בת 26 תושבת העיר. עשרות תושבים התגודדו בבית המשפחה כשהם המומים וכואבים. "רותי הייתה הפרח של המשפחה, ילדה משכילה, מוצלחת ומתנדבת שגרמה אושר רב לסובבים אותה". סיפרו בני המשפחה לחברים הרבים שהגיעו כדי לנחמם. "היא הייתה מלאך שנקטף".

חברת מועצת ראשון לציון, הבטם מקונן סיפרה בשיחה עם וואלה! חדשות. "מותה הפתאומי של רותי הותיר את משפחתה כואבת ועצובה. היא הייתה האור בחייהם, בחורה צעירה ונמרצת שהצליחה לשלב בין לימודים אקדמיים לעזרה למשפחה. חבריה לא מצליחים לעצור את הדמעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully