וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ושבעה פצועים בתאונה במחלף אייל בכביש 6

שלומי גבאי

14.4.2012 / 14:00

בהתנגשות בין 3 כלי רכב פרטיים, ליד למחלף אייל, נהרג צעיר בשנות ה-20 לחייו ו-7 נוספים נפצעו. כנראה, הנהג ירד לבחון נזקי תאונה קלה בין 2 מכוניות, אז פגע בו רכב שלישי

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף; עריכה: אמיר קוטיגרו)

צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג בצהריים (שבת), גבר כבן 30 נפצע באורח בינוני ושישה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 6, סמוך למחלף אייל לכיוון צפון. בתאונה היו מעורבים שלושה כלי רכב פרטיים. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לפצועים טיפול רפואי, ונאלצו גם לקבוע את מותו של הצעיר, שסבל מפגיעת קשה. הפצוע באורח בינוני פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקוה.

מעדויות בשטח עולה כי כי לאחר תאונה קלה בין שני כלי רכב, יצא אחד מנוסעיהם מהמכונית כדי לבחון את נזקי התאונה, אז פגע בו רכב שלישי, מסוג פורד פיאסטה, שהביא למותו.

תאונת דרכים בכביש 6. שלומי גבאי
הרוג ושבעה פצועים. זירת התאונה בכביש 6/שלומי גבאי

מוקדם דיווחה משטרת התנועה כי לכדה נהג רכב מסוג "פורש" שנתפס נוהג במהירות 205 קילומטרים לשעה, סמוך למחלף נשרים באותו הכביש. יחידת משטרת התנועה של מרחב שפלה עיכבה את הנהג, ובשימוע שנערך לו בידי קצין תנועה טען הנהג, תושב תל אביב בן 38, כי הוא "ממהר לים המלח". רשיונו נפסל ל-30 יום והוא הורשה לעזוב את המקום עם גרר בלבד.

הלילה נפצעו ארבעה אנשים - שניים מהם באורח קשה ושניים באורח קל בהתנגשות של רכב בעץ ובחומת בטון בכפר ינוח שבגליל.

לקריאה נוספת
לאחר התאונה: שיפור ניכר במצב חברתו של הירשזון
התהפכות רכב ברהט: הנוסע נהרג, הנהג וחבריו נמלטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully